Beoordeeld op 28 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuke plek zo midden in Brugge - echt authentiek gevoel. Echter vind ik afbladderende verf niet echt 4 sterren waardig. De kamer was niet ruim maar wel schoon. Alleen deed 1 stopcontact het niet en werd het water koud halverwege mijn (redelijk korte) douche. Vandaar dat we dit geen 4-sterren beleving vonden.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 20 oktober 2019

Voor n paar dagen naar Brugge. Hadden Hotel Ter Brugge geboekt. Een 4 sterren hotel. Dat was t echt niet waard! Qua hygiëne en comfort was zeker geen 4 sterren.
Zo was de badkamer niet echt schoon en douchen in bad zonder scherm met n handdouche is niet van deze tijd. Vroeg je aan de receptie wat informatie over de stad moest dit opgezocht worden op de pc?
De locatie was goed. Jammer door wat kleine aanpassingen was t echt wel 4 sterren waard.

Kamertip: Vraag om een kamer op de eerste etegd
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 19 juni 2019

De uitbaatster kennen we al lang. leen baat nog een ander hotel uit in Brugge en heeft ook nog een restaurant in Blankenberge.Zoals steeds was alles perfect. Lekkere en uitgebreidere ontbijten ga je nergens tegen komen. Ter Brughe is een historisch gebouw. Wij hadden een kamer met zicht op het water. Met Valentijn biedt dat nog dat beetje extra charme.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch sfeervol hotel!
Op een prima locatie, aan de rand van het oude centrum.
Ontzettend vriendelijk personeel!
Wij hadden kamer nr 4, een standaard kamer met kanaal zicht.
Super gezellige kamer, erg netjes en schoon.
Het is een oud pand dus wel wat gehorig, maar zeker niet storend.
Uitgebreid ontbijt, erg smakelijk!
Een echte aanrader!!!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 1 maart 2019

Wilde mijn vrouw verrassen met een weekendje Brugge. Per ongeluk dit hotel foutief geboekt via Booking.com en binnen een dag weer geannuleerd, ondanks dat de boeking pas voor 3 weken nadien was. Helaas 171 euro zien verdampen want men was niet bereid om de kosten terug te boeken. Voorwaarden zijn voorwaarden. Kosten kunnen er niet gemaakt zijn door Hotel ter Brughe en er was ook totaal geen sprake van enige vorm van coulance in de vorm van een (deel)restitutie. Dat is schofterig makkelijk geld verdienen zo.

Geen idee hoe het hotel zelf is, maar mij gaan ze om deze reden daar NOOIT zien.

Datum van verblijf: februari 2019