12 november 2017 beoordeeld

Het is een hotel in een Middeleeuws pand met ook sfeervolle uitstraling. Goed en royaal ontbijtbuffet. De kamers zijn smaakvol ingericht met uitstekende bedden. Het enige minpunt is dat de kamers erg gehorig zijn. En dan bedoelen wij dat je alles hoort van je buren ( dus écht alles .....)

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Hotel_Ter_Brughe, Guest Relations Manager van Hotel Ter Brughe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2017

Wij danken u voor uw beoordeling.
Wij zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Wij hopen u dan ook in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een oud pand zit dit hotel. Het interieur is ook in oude stijl. Op zich wel leuk maar heel anders dan een luxe modern hotel.
Ontbijt is prima.
Mensen achter de receptie zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Dat is zeker een plus.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden

23 oktober 2017 beoordeeld

Prachtig oude pand aan de rand van het centrum, goede loopafstand naar alle restaurants en winkels. Het personeel was erg vriendelijk en de kamers waren ruim, mooi en schoon. We hebben genoten.
Het ontbijt was goed, aanrader.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

20 september 2017 beoordeeld

Goed hotel. Mooi oud pand met mooie kamers aan de rand van het centrum van Brugge. Het personeel aan de receptie was zeer vriendelijk. Een goed ontbijt. Een prima hotel voor een gezellig weekendje Brugge.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Hotel_Ter_Brughe, Guest Relations Manager van Hotel Ter Brughe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk hotel echt in de stijlen van het oude Brugge de kamers kunnen wat gehorig zijn.
Ook het ontbijt is erg goed te doen hoewel hè wel redelijk op tijd moet gaan omdat de borden per tafel worden opgedekt.
Een echte aanrader!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner