Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor zo 25 feb.
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Basic kamer, maar prachtig uitzicht over het water(indien je die kamer boekt).
Alles is aanwezig op het ontbijt.
Perfect centraal gelegen om alles te bezichtigen.
Er is enkel tussen bepaalde uren permanentie op het onthaal.
Mogelijkheid om bagage achter te laten tot 18:00u.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 12 april 2019 via mobiele applicatie

Op zich was het wel schoon, maar of ze een verbouwing zaten ofzo? Op de gang hangen de contactendozen los aan de muur, de stroomdraden open en bloot.
Er zaten grote openingen in de muur met daarachter afvoerleidingen of iets dergelijks zonder paneel of luik ervoor.
Het ontbijt is super eenvoudig: een soort brood, een soort broodje en croissants.
De ligging is wel goed, op 10 minuten lopen van het centrum.
Wat erg tegen viel was dat we voor een extra kussentje op ons bed extra moesten bijbetalen. We hebben eea aan hotels gehad maar dit nog nooit meegemaakt.
Dus ik denk niet dat we hier ooit nog teruggaan. Er is wel wat beters in Brugge te vinden....

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

We werden begroet door een receptionist die duidelijk niet voldoende opgeleid was.

De oppervlakte van de badkamer is niet meer dan 2 vierkante meter.

De muren zijn van papier, u kan alles horen wat uw ďronken buren tegen elkaar zeggen.
Vreselijk, ik raad u aan 10 euro/nacht extra te investeren voor een redelijke nachtrust.

Dit doen we nooit meer

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Simpel hotel. Het is er schoon en de locatie is super.
Wij hadden de 4-persoonskamer. Badkamer is niet overal even goed afgewerkt, maar wel schoon en heeft een goede douche. Bedden waren zeer goed. Het ontbijt was simpel en niet heel uitgebreid (1 soort broodjes, croissants, pannenkoeken en een soort brood), maar wel goed.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Kleine badkamer maar dit was ons al duidelijk voor het boeken.
Rustige ligging en op een prima afstand van de markt enz. Aan de overkant leuke terrasjes.

Kamer was schoon, smal maar in Brugge hoef je alleen maar een bed ;)
Ontbijt simpel maar vers!

Datum van verblijf: juli 2018