Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

We werden begroet door een receptionist die duidelijk niet voldoende opgeleid was.

De oppervlakte van de badkamer is niet meer dan 2 vierkante meter.

De muren zijn van papier, u kan alles horen wat uw ďronken buren tegen elkaar zeggen.
Vreselijk, ik raad u aan 10 euro/nacht extra te investeren voor een redelijke nachtrust.

Dit doen we nooit meer

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Simpel hotel. Het is er schoon en de locatie is super.
Wij hadden de 4-persoonskamer. Badkamer is niet overal even goed afgewerkt, maar wel schoon en heeft een goede douche. Bedden waren zeer goed. Het ontbijt was simpel en niet heel uitgebreid (1 soort broodjes, croissants, pannenkoeken en een soort brood), maar wel goed.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Kleine badkamer maar dit was ons al duidelijk voor het boeken.
Rustige ligging en op een prima afstand van de markt enz. Aan de overkant leuke terrasjes.

Kamer was schoon, smal maar in Brugge hoef je alleen maar een bed ;)
Ontbijt simpel maar vers!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Voor een korte citytrip is dit hotel zeker aan te raden.
De kamers zijn klein maar verzorgd echter als je in Brugge bent is het toch niet de bedoeling om de hele dag op de kamer te plakken.
Enige minpuntje is de kleine douche, met toilet er vlak langs. Voorts zijn ook de deuren die het toilet en douche scheiden van de slaapkamer zijn niet volledig dicht.
Vriendelijk personeel dat je met lach bedient.
Het ontbijt was verzorgd, niet uitgebreid laar zeker voldoende om aan je ontdekking van Brugge te beginnen.
Prijs/kwaliteit niet echt in verhouding maar al bij al is dit hotel aan te raden voor 1 of 2 nachten waarbij de ligging wel top is.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 16 oktober 2017

Hotel ter Reie is een leuk hotel en ideaal gelegen vlakbij de Grote Markt
Kamers aan de waterkant zijn erg leuk en mooi binnenpleintje
Maar de badkamer is echt onder de maat, zelfs voor een budgethotel
Piepklein en deur is een open saloon-klapdeur. Je kunt er nauwelijks in bewegen.
Ook het ontbijt is aan de karige kant, zonder vers fruit en weinig keuze
Al me al toch genoten, en zeer vriendelijk personeel

Datum van verblijf: september 2017