Inclusief ontbijt
Algotels
Vio.com
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Kleine badkamer maar dit was ons al duidelijk voor het boeken.
Rustige ligging en op een prima afstand van de markt enz. Aan de overkant leuke terrasjes.

Kamer was schoon, smal maar in Brugge hoef je alleen maar een bed ;)
Ontbijt simpel maar vers!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Voor een korte citytrip is dit hotel zeker aan te raden.
De kamers zijn klein maar verzorgd echter als je in Brugge bent is het toch niet de bedoeling om de hele dag op de kamer te plakken.
Enige minpuntje is de kleine douche, met toilet er vlak langs. Voorts zijn ook de deuren die het toilet en douche scheiden van de slaapkamer zijn niet volledig dicht.
Vriendelijk personeel dat je met lach bedient.
Het ontbijt was verzorgd, niet uitgebreid laar zeker voldoende om aan je ontdekking van Brugge te beginnen.
Prijs/kwaliteit niet echt in verhouding maar al bij al is dit hotel aan te raden voor 1 of 2 nachten waarbij de ligging wel top is.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 16 oktober 2017

Hotel ter Reie is een leuk hotel en ideaal gelegen vlakbij de Grote Markt
Kamers aan de waterkant zijn erg leuk en mooi binnenpleintje
Maar de badkamer is echt onder de maat, zelfs voor een budgethotel
Piepklein en deur is een open saloon-klapdeur. Je kunt er nauwelijks in bewegen.
Ook het ontbijt is aan de karige kant, zonder vers fruit en weinig keuze
Al me al toch genoten, en zeer vriendelijk personeel

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 6 maart 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt top, kamers zijn prima. Het is echter wel low budget allemaal, net voldoende voor een goed verblijf. Badkamer mag wel iets groter, het betreft hier een natte cel die er bij is geplaatst. Naar de wc kan bijv alleen met de deuren open.

Ontbijt goed, mensen vriendelijk!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 25 februari 2017

We betaalden,met een aanbieding, 139 euro voor 2 personen voor 2 nachten en dit hotel is dat meer dan waard.Mooi gelegen aan de reien,kort bij het centrum en kort bij een parkeergarage ( 14 euro voor 24 uur).Het ontbijt was , zeker voor die prijs ( !) goed.Fruit ontbrak maar pannenkoeken/broodbodding maakten dit ruim goed, net als de prima koffie.De kamer was niet echt groot en basic ingericht maar was proper,behoorlijke WIFI en een flatscreen en koffie/theefaciliteiten .De badkamer die wij hadden was niet zo piepklein als ik in vorige reacties las !Een schuine lage balk "hinderde" wel wat,maar gaf het geheel een "cachet" dat bij Brugge past.Voorafgaande vragen voor extra inlichtingen werden via mail snel beantwoord!Prima hotel voor zijn prijs !

Datum van verblijf: februari 2017