Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor zo 25 feb.
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Voor een korte citytrip is dit hotel zeker aan te raden.
De kamers zijn klein maar verzorgd echter als je in Brugge bent is het toch niet de bedoeling om de hele dag op de kamer te plakken.
Enige minpuntje is de kleine douche, met toilet er vlak langs. Voorts zijn ook de deuren die het toilet en douche scheiden van de slaapkamer zijn niet volledig dicht.
Vriendelijk personeel dat je met lach bedient.
Het ontbijt was verzorgd, niet uitgebreid laar zeker voldoende om aan je ontdekking van Brugge te beginnen.
Prijs/kwaliteit niet echt in verhouding maar al bij al is dit hotel aan te raden voor 1 of 2 nachten waarbij de ligging wel top is.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 16 oktober 2017

Hotel ter Reie is een leuk hotel en ideaal gelegen vlakbij de Grote Markt
Kamers aan de waterkant zijn erg leuk en mooi binnenpleintje
Maar de badkamer is echt onder de maat, zelfs voor een budgethotel
Piepklein en deur is een open saloon-klapdeur. Je kunt er nauwelijks in bewegen.
Ook het ontbijt is aan de karige kant, zonder vers fruit en weinig keuze
Al me al toch genoten, en zeer vriendelijk personeel

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 6 maart 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt top, kamers zijn prima. Het is echter wel low budget allemaal, net voldoende voor een goed verblijf. Badkamer mag wel iets groter, het betreft hier een natte cel die er bij is geplaatst. Naar de wc kan bijv alleen met de deuren open.

Ontbijt goed, mensen vriendelijk!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 25 februari 2017

We betaalden,met een aanbieding, 139 euro voor 2 personen voor 2 nachten en dit hotel is dat meer dan waard.Mooi gelegen aan de reien,kort bij het centrum en kort bij een parkeergarage ( 14 euro voor 24 uur).Het ontbijt was , zeker voor die prijs ( !) goed.Fruit ontbrak maar pannenkoeken/broodbodding maakten dit ruim goed, net als de prima koffie.De kamer was niet echt groot en basic ingericht maar was proper,behoorlijke WIFI en een flatscreen en koffie/theefaciliteiten .De badkamer die wij hadden was niet zo piepklein als ik in vorige reacties las !Een schuine lage balk "hinderde" wel wat,maar gaf het geheel een "cachet" dat bij Brugge past.Voorafgaande vragen voor extra inlichtingen werden via mail snel beantwoord!Prima hotel voor zijn prijs !

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 4 oktober 2016

de kamer is klein, maar nog OK - de badkamer is ... eigenlijk niet bestaande, zo klein, zo ongezellig, zo akelig ....
kamer niet schoongemaakt na 1e dag, bed niet opgemaakt, geen nieuwe handdoeken, ontbijt zeer zeer poor - echt niet ok allemaal

Kamertip: NIET gaan gewoon
Datum van verblijf: oktober 2016
Stephanie M, Front Office Manager van Canalview Hotel Ter Reien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2016

Geachte mevrouw Claudia

Hartelijk dank voor uw feedback op ons hotel.

Ons hotel wordt uitgebaat in een historisch pand, helaas mogen wij niets veranderen aan de kameroppervlakte.
Wij zijn al enige tijd bezig ons hotel te renoveren, helaas is het niet mogelijk om het volledige hotel gelijktijdig te verbouwen. Wij verwijzen hierbij ook naar de website, daar staan alle badkamertypes online met een foto.
Onze kamermeisjes komen elke dag langs voor de kamerservice. Verversen van de handdoeken, opmaken van het bed, afval wegnemen etc hoort standaard bij onze service. Wanneer de kamer bezet is, komen zij later terug.
Een tip naar u toe is wanneer iets niet naar wens is, dit in de toekomst meteen aan de receptie te melden. Zo kunnen zij veel van de eventuele ongemakkelijkheid rechttrekken (bvb in uw geval een andere kamer aanbieden, iemand nasturen voor een late kamerservice etc.
Als 2 sterren hotel met een gratis ontbijt proberen wij toch een mooi buffet aan te bieden. Wij weten dat deze basis is, doch gevarieerd.
Wij staan zeker open voor suggesties daar hadden wij graag via onze mail (info@hotelterreien.be) meer informatie verkregen over uw verblijf. Check in, check out data, kamernummer, wat u precies 'poor' vond aan het ontbijt, etc. Zodoende kunnen wij nagaan wat en wanneer dit misliep en hieruit leren voor de toekomst.

Wij bedanken u alvast voor uw medewerking.
Vriendelijke groet

Bieke