“Lekkere chocolade, maar onvriendelijk”
Beoordeling van Dumon Chocolatier

Dumon Chocolatier
Geclassificeerd als nr. 6 van 76 Shoppen in Brugge
Attractiegegevens
8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De chocolade zelf is superlekker, maar de bediening viel enorm tegen! Er werd letterlijk gezegd: ik heb niet veel tijd. Ik ken zelf niks van pralines, kreeg amper uitleg en werd half buitengekeken omdat ik mijn eigen doosje wou samenstellen ipv eentje te kopen die op voorhand werd samengesteld. Ik ben uiteindelijk blij met mijn eigen gekozen chocolade, maar ga nooit meer hier om mijn pralines.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelf geef ik niet zo veel om chocolade maar wanneer je in Brugge bent moet je toch naar een van de vele chocolatiers die de stad rijk is. Zo kwamen uit bij dit kleine winkeltje waar ze de bonbons nog allemaal zelf maken. Heel veel keuze voor een redelijke prijs. Anders dan alle standaard winkels waar ze chocolade verkopen. De smaak van de chocolade is echt heerlijk! Personeel was ook vriendelijk. Aanrader!

6 november 2016 beoordeeld

Voor een klein winkeltje heel veel keus, mochten zelf ons boxje samenstellen. Vriendelijk personeel. Kregen de tip bij een museum, de Bruggelingen zelf halen hier ook hun chocolade.

16 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijke chocolade in een kleine en authentieke winkel. Niet zo groot als sommige van dit soort zaken. Betaalbaar.

15 augustus 2016 beoordeeld

Schattig klein huisje midden in het centrum van Brugge waar ze heerlijke chocolade verkopen. Wat mij betreft een verademing vergeleken met de veel drukkere winkelstraten rond het belfort waar je in de polonaise moet staan om een doosje chocolade te kopen.

Reizigers die Dumon Chocolatier bekeken, bekeken ook

In Dumon Chocolatier geweest? Deel je ervaringen!