“Heerlijke chocolade!”

Dumon Chocolatier
Geclassificeerd als nr. 9 van 85 Shoppen in Brugge
Attractiegegevens
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelf geef ik niet zo veel om chocolade maar wanneer je in Brugge bent moet je toch naar een van de vele chocolatiers die de stad rijk is. Zo kwamen uit bij dit kleine winkeltje waar ze de bonbons nog allemaal zelf maken. Heel veel keuze voor een redelijke prijs. Anders dan alle standaard winkels waar ze chocolade verkopen. De smaak van de chocolade is echt heerlijk! Personeel was ook vriendelijk. Aanrader!

Datum van activiteit: juli 2017

6 november 2016 beoordeeld

Voor een klein winkeltje heel veel keus, mochten zelf ons boxje samenstellen. Vriendelijk personeel. Kregen de tip bij een museum, de Bruggelingen zelf halen hier ook hun chocolade.

Datum van activiteit: november 2016
16 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijke chocolade in een kleine en authentieke winkel. Niet zo groot als sommige van dit soort zaken. Betaalbaar.

Datum van activiteit: oktober 2016
15 augustus 2016 beoordeeld

Schattig klein huisje midden in het centrum van Brugge waar ze heerlijke chocolade verkopen. Wat mij betreft een verademing vergeleken met de veel drukkere winkelstraten rond het belfort waar je in de polonaise moet staan om een doosje chocolade te kopen.

Datum van activiteit: augustus 2016
Bekijk meer beoordelingen
23 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel klein winkeltje met de meest heerlijke chocolade. De bonbons zien er mooi uit en zijn voorzien van een heerlijke vulling. 500 gram voor 13,50 euro is zeer betaalbaar voor zulk lekkere chocolade.

Datum van activiteit: april 2016

Reizigers die Dumon Chocolatier bekeken, bekeken ook

In Dumon Chocolatier geweest? Deel je ervaringen!