“Zeer lekker !”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen toevallig langs dit gezellig restaurantje en stapte met een gemengd gevoel binnen wegens de uiteenlopende reacties op tripadvisor. Omdat ze pizza en pasta met truffel serveerde, gingen we het proberen.

De kok werkt alleen en ondanks de drukte wist hij perfect zijn kalmte te bewaren. De wachttijd was ook niet lang!

Heel lekker gegeten, zeker een aanrader !

Ook de bediening was vriendelijk.

20 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Centrale ligging. Dit is het enige positieve. We bestelden een salade scampi. Een ramp ! We kregen een bord gemengde niet verse salade op ons bord dat versierd was met enkele strepen balsamicostroop, vier dikke ongeschilde kokommerschijfjes en 1 kerstomaat. De scampies (eerder een noordzeegarnaal groot) moesten we zoeken. Vijf of zes stuks zonder smaak. Een vinaigrettesaus ontbrak en we kregen twee flesjes olijfolie voor ons neus. Hoort dit bij pizza? Uitgedroogd brood werd ons ook voorgeschoteld.
Zou men als uitbater niet beter kiezen voor betere kwaliteit tegen een hogere prijs?
Hier kiest men duidelijk voor toeristen wetend dat dit toch maar eenmalige bezoekers zijn. Triestig. Wij komen daar meer terug!

27 februari 2017 beoordeeld

Vreselijk! Pizza gemaakt met een soort sandwichdeeg, bruschetta werden belegd met een extreem dikke vette roomsaus, antipasto bestond uit het hardste van een krop sla, wat opgelegde pepers en een 10-tal schijfjes spotgoedkope salami en andere 'fijne' vleeswaren. Als je van een tourist-trap spreekt....

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig dit restaurantje tegengekomen als ik met mijn vriend in Brugge was. Een half uurtje voor openingstijd, maar we waren toch welkom. Lekkere pasta carbonara en lekkere pizza, niets op aan te merken maar ook niet wauw

23 december 2016 beoordeeld

Dit is de slechtste ervaring ooit. Wij waren op zoek om vlug iets te eten in Brugge, kozen voor een Italiaans restaurant. Genoten van de lunch die op het bord buiten stond aanbevolen, wij gingen er vanuit dat dit moest uitstekend zijn. De soep was zuur en de pizza naar keuze was ook niet zo super! het enige die wel zéér goed meeviel was de duvel om alles door te spoelen. Klein detail: de kok had ons al die tijd in het oog, misschien wist hij dat er iets verkeerd mee was???

Reizigers die Vincenzo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Vincenzo geweest? Deel je ervaringen!