“Zeker doen, No time to waste”
Beoordeling van Oda Rooftop Bar

Oda Rooftop Bar
Geclassificeerd als nr. 3 van 769 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld

Ben je van Brugge ga hier heen, dan zit je zeker niet vanachter maar boven. Top locatie en service, eten is zer goed kwaliteit prijs verhouding. Aangename sfeer en relax.

Datum van bezoek: juni 2024
    • Sfeer

30 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant. Flexibele, vriendelijke bediening die het ons mogelijk maakte dat wij zowel op het dakterras als later in het restaurant konden verblijven m. Het eten was verrukkelijk!! Echte aanrader!

Datum van bezoek: mei 2024
17 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten
Heerlijke gedronken en wat een leuke plek
Tegenover de kerk
Ida is echt super leuk vanavond live muziek

Datum van bezoek: mei 2024
14 april 2024 beoordeeld

Top locatie! Heel vriendelijk personeel!
Lekkere cocktails, lekker gegeten.
Een aanrader!
………………………………..,,,,,,,

Datum van bezoek: april 2024
5 april 2024 beoordeeld

Beste spot van heel Brugge! Super lief verwelkomt en heel vriendelijke personeel en owners! Als je lekker een drankje wilt doen of een lekker etentje is dees echt ideaal en zeker een aanrader. Heel mooi ingericht en super leuk ervaring! Hier komen we zeker terug ! Gezuar ;)

Datum van bezoek: april 2024

Reizigers die Oda Rooftop Bar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Oda Rooftop Bar geweest? Deel je ervaringen!