“Leuke ervaring op top locatie!”
Beoordeling van Oda Rooftop Bar

Oda Rooftop Bar
Geclassificeerd als nr. 10 van 767 Restaurants in Brugge
14 april 2024 beoordeeld

Top locatie! Heel vriendelijk personeel!
Lekkere cocktails, lekker gegeten.
Een aanrader!
………………………………..,,,,,,,

Datum van bezoek: april 2024

5 april 2024 beoordeeld

Beste spot van heel Brugge! Super lief verwelkomt en heel vriendelijke personeel en owners! Als je lekker een drankje wilt doen of een lekker etentje is dees echt ideaal en zeker een aanrader. Heel mooi ingericht en super leuk ervaring! Hier komen we zeker terug ! Gezuar ;)

Datum van bezoek: april 2024
10 maart 2024 beoordeeld

Een super toffe en gezellige restaurant! Zeer lekker eten en heel vriendelijke personeel. Ik kom niet naar Brugge zonder even langs te gaan bij ODA.

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
28 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Verjaardagsfeestje met vriendinnen gevierd. Gezellige inrichting, heerlijke cocktails, lekker eten en goede muziek. Ook de bediening was top, erg vriendelijk personeel. Leuk concept van foodsharing. Mooi uitzicht over Brugge vanop het terras... Spijtig dat het regende en dat we niet buiten konden zitten. We komen hier zeker in de zomer nog eens terug.

Datum van bezoek: februari 2024
26 februari 2024 beoordeeld

Zeer lekker gegeten met ons team . Deze plaats geeft net dat tikkeltje meer. Lekker, gezellig, prijs kwaliteit!

Zet deze zeker op je to do list!

Datum van bezoek: februari 2024
    • Sfeer

Reizigers die Oda Rooftop Bar bekeken, bekeken ook

In Oda Rooftop Bar geweest? Deel je ervaringen!