“Gezellige restaurant met kwalitatief eten.”
Beoordeling van Oda Rooftop Bar

Oda Rooftop Bar
Geclassificeerd als nr. 3 van 770 Restaurants in Brugge
10 maart 2024 beoordeeld

Een super toffe en gezellige restaurant! Zeer lekker eten en heel vriendelijke personeel. Ik kom niet naar Brugge zonder even langs te gaan bij ODA.

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer

28 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Verjaardagsfeestje met vriendinnen gevierd. Gezellige inrichting, heerlijke cocktails, lekker eten en goede muziek. Ook de bediening was top, erg vriendelijk personeel. Leuk concept van foodsharing. Mooi uitzicht over Brugge vanop het terras... Spijtig dat het regende en dat we niet buiten konden zitten. We komen hier zeker in de zomer nog eens terug.

25 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Topavond gehad! Heerlijk gegeten met zijn 2en, super vriendelijke bediening. Live muziek als afsluiting! Echt een aanrader 🤩

24 februari 2024 beoordeeld

Wat een toplocatie!! Super view! De menu is voor elk wat wils, en alles dik in orde qua bediening. We waren hier om een verjaardag te vieren en al onze wensen werden meteen voldaan! Alle elementen voor een topavond zijn hier aanwezig, underrated restaurant om het bescheiden uit te drukken!

24 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader voor een gezellige avond met vrienden! Zeer vriendelijke bediening, lekker eten! Mocht ik kunnen zat ik hier elke dag 😎

Reizigers die Oda Rooftop Bar bekeken, bekeken ook

In Oda Rooftop Bar geweest? Deel je ervaringen!