“Top avond”
Beoordeling van Oda Rooftop Bar

Oda Rooftop Bar
Geclassificeerd als nr. 3 van 770 Restaurants in Brugge
25 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Topavond gehad! Heerlijk gegeten met zijn 2en, super vriendelijke bediening. Live muziek als afsluiting! Echt een aanrader 🤩

24 februari 2024 beoordeeld

Wat een toplocatie!! Super view! De menu is voor elk wat wils, en alles dik in orde qua bediening. We waren hier om een verjaardag te vieren en al onze wensen werden meteen voldaan! Alle elementen voor een topavond zijn hier aanwezig, underrated restaurant om het bescheiden uit te drukken!

24 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader voor een gezellige avond met vrienden! Zeer vriendelijke bediening, lekker eten! Mocht ik kunnen zat ik hier elke dag 😎

24 februari 2024 beoordeeld

Echt een top tent We hebben hier heel gezellig gezeten, top service en vriendelijk personeel ik zou deze iedereen aanraden echt een topper

Datum van bezoek: januari 2024
24 februari 2024 beoordeeld

Het was een hele leuke ervaring aardige personeel goede service en snelle service is gezellige tent voor eten en drinken

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer

Reizigers die Oda Rooftop Bar bekeken, bekeken ook

In Oda Rooftop Bar geweest? Deel je ervaringen!