“Prima frituur, maar overhiped”
Beoordeling van chez vincent

chez vincent
Geclassificeerd als nr. 5 van 15 Snelle hap in Brugge
Keukens: Belgisch, Fastfood
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
10 juni 2019 beoordeeld

We zijn hier een aantal keer langsgelopen en eigenlijk altijd stond er een flinke rij. Door de rijd hebben we de tent opgezocht en twijfelden we of we er wel friet wilden bestellen.

Omdat op onze terugweg de rij redelijk weg leek, hebben we toch een poging gewaagd. Je kunt hier inderdaad niet pinnen onder de tien euro (heel, heel gek / slecht) en de bediening was ook wat chaotisch. Te druk en onbeleefd in mijn beleving.

De friet kan ik niks van zeggen; die was goed. Lekker vers, goed knapperig.

Datum van bezoek: juni 2019

26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje meifoor gingen we normaal gezien eerst nog geld afhalen en ergens iets eten, maar toen passeerden we hier. Op de vraag of we met de kaart konden betalen : geen probleem. Na het betalen (een kleine 40 euro) kregen mijn vrouw en kinderen dorst. Toen ik 3 blikjes (2,20 euro /stuk) wilde betalen met de kaart kon dit niet, bedrag te klein! Zelfs met mijn kasticket was dit geen optie. PS :als ze toch de puntjes op de I willen zetten waarom loopt de eigenaar dan tot 2 maal toe met een hond door de zaak?

Datum van bezoek: mei 2019
11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Had een stoofvlees met friet. Friet was normale diepvries friet; thuis is deze lekkerder. Stoofvlees kwam duidelijk uit een pakje; heel erg waterige smaak en weinig vlees. Dit alles voor ongeveer 12 euro. Viel enorm tegen op een anders leuke dag.

Datum van bezoek: mei 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Frituur naar ons hart! Een weekendje Brugge, en voor een snelle hap bij ‘Vincent ‘ gestopt. Lang, ..echt lang geleden dat frieten ons zo gesmaakt hebben!!! Moesten we deze smaak en kwaliteit bij ons in de buurt terugvinden zouden we misschien vaker een frituur binnenstappen. Keep up the good work!

Datum van bezoek: april 2019
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een aangename toch wel beetje verstopte frituur in hartje Brugge! Zeer aangenaam om boven te zitten (waar het meeste plaats is). Uitkijk op de winkelstraat en kerk.
Prijzen zoals een andere frituur, soms krijg je er nog salade bij.
Dit is een frituur perfect voor kleine groepjes vrienden. Voor een hele grote groep zou ik dit niet aanraden om binnen te zitten.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die chez vincent bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In chez vincent geweest? Deel je ervaringen!