2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 167
PricelineUS$ 182
Hotels.comUS$ 167
TravelocityUS$ 167
Trip.comUS$ 167
eDreamsUS$ 168
Beoordeeld op 18 oktober 2021

Prinsenhof is echt een aanrader. Het is een prachtig hotel met een geweldige uitstraling en hele ruime kamers en een heerlijke badkamer. Ontvangst is in het naastgelegen Dukes Palace (dat overigens nóg mooier is!). Check in verloopt soepel en personeel loopt mee naar je kamer aan de overkant om je wegwijs te maken. Allemaal prima geregeld. Heerlijk ontbijtje de volgende morgen. Ligging in het centrum is ook ideaal. En Brugge is een fantastische stad!!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 4 juni 2021

Perfect getaway voor een weekendje Brugge! Vlotte check in , goeie kamer zonder straatlawaai en aangename ligging. Zeker de moeite om terug te komen.

Zowel het ontbijt als de parkingmogelijkheid zijn absolute pluspunten!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 27 april 2020

Mooie kamers leuk vertoeven! Gebben genoten van de uitstap in Brugge en ons verblijf in het hotel, nette kamers verzorgde douches, goede service! We komen zeker nog een terug! Goede bereikbaarheid we kunnen dit hotel enkel maar aanraden!

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 december 2019

Het Hotel is op wandelafstand gelegen van de grote markt. De kamers zijn zeer proper. Je zou denken dat je de eerste gebruiker bent. De ontvangest en bediening is zeer vriendelijk en er wordt echt op details gelet. Wij gaan zeker terug!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 3 november 2019

We hadden een superior kamer. Alles was ingericht met liefde.
Personeel aan receptie en meiden waren erg behulpzaam en hebben altijd snel gereageerd op onze wensen.
Dat Hotel is inderdaad aan te bevelen.

de reisende uit Wenen

Datum van verblijf: oktober 2019