Beoordeeld op 28 december 2019

Het Hotel is op wandelafstand gelegen van de grote markt. De kamers zijn zeer proper. Je zou denken dat je de eerste gebruiker bent. De ontvangest en bediening is zeer vriendelijk en er wordt echt op details gelet. Wij gaan zeker terug!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 3 november 2019

We hadden een superior kamer. Alles was ingericht met liefde.
Personeel aan receptie en meiden waren erg behulpzaam en hebben altijd snel gereageerd op onze wensen.
Dat Hotel is inderdaad aan te bevelen.

de reisende uit Wenen

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 18 september 2019

We waren positief verrast door alle reviews en de hoge score zodoende hebben wij hier geboekt. Locatie is zeker goed en op wandelafstand van het marktplein. Kamer was correct maar zonder meer.bed is wel zeer laag en deelde volgende morgen pijn aan onze rug. Het grote nadeel en waarom deze slechte notering is dat een onze auto recht voor onze hotekamer stond geparkeerd. De hele namiddag, nacht en morgen. Het gaf ons eerder het gevoel van een motel dan een hotel en dit voor een prijs van 188€ zonder ontbijt. Toch aan de hoge kant voor een simpele kamer en een auto als uitzicht voor wat Brugge te bieden heeft.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Voor diegenen die een knus hotel zoeken op een boogscheut van de grote markt van Brugge, zeker boeken. Mooie kamers, zéér goed ontbijt. Ontbijtzaaltje is klein, knus, gezellig, maar heel lekker ontbijt. Personeel is zéér behulpzaam en attent.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Top hotel, heel vriendelijk personeel. De kamer was groot en netjes. De ligging is perfect midden in het centrum, in een zijstraat van de winkelstraat. Het ontbijt was prima verzorgt. Een goed hotel voor een verblijf in Brugge. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2019