Hotel Prinsenhof Bruges
178 US$
201 US$
150 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 182 US$ per nacht.

Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
91 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 110 US$ per nacht.

134 US$
124 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Biskajer Adults Only(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
100 US$
  • Bar/lounge
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
115 US$
  • Restaurant
102 US$
93 US$
  • Gratis parkeren
Academie Hotel(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
115 US$
103 US$
Cancelon
  • Gratis parkeren
15 december 2017 beoordeeld

Het hotel is niet al te groot en een van zijn grootste troeven is de centrale ligging ; je bent overal vlakbij.
De ontvangst is zeer persoonlijk en alles is tot in de puntjes verzorgd. Je merkt dat dit nog een familiehotel is.
De kamer (n° 33) is piekfijn in orde, waarschijnlijk nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Bij aankomst had men vers fruit klaargelegd ; zeer attent dus.
De slaapkwaliteit was prima, geen straatlawaai en prima bedden.
Het ontbijt was werkelijk subliem ! Mooie ontbijtruimte, en werkelijk een overvloed aan lekkere zaken.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
12 november 2017 beoordeeld

Geweldig hotel met een super gastvrije staf die er alles aan doet om je verblijf tot een geweldige ervaring te maken. De kamer was mooi, knus en van alle gemakken voorzien. Er was zelfs en jacuzzi! Het ontbijt was uitstekend, volop keuze en alsof dat nog niet genoeg was, werd er, als je dat wilde, een gebakken ei of wafel voor je gemaakt. De champagne maakte het helemaal af!

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
6 november 2017 beoordeeld

Van begin tot eind: super! Vriendelijke ontvangst door An-Sofie en Céline, mooie kamer (kamer 38), gezellige hotelbar, en zalig ontbijt. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid en de ontbijtdame is supervriendelijk. Leuk om in dit hotel toerist in eigen streek te zijn. Een aanrader. 1 tip: een fles water aanbieden op de kamer is altijd leuk voor de gasten.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
1 november 2017 beoordeeld

we hebben er niet gelogeerd maar begonnen aan een dagje brugge met een overheerlijk ontbijt op deze plaats. Rustig, uitstekend buffet en top bediening , we voelden ons welkom! Een aanrader dus. Verborgen juweeltje!

Verbleef: september 2017
6 maart 2017 beoordeeld

De verwelkoming sprak reeds boekdelen, de auto werd meteen voor ons veilig op private parking geparkeerd. We kregen zelfs direct de kamer toegewezen en daar was alles aanwezig om er een pracht verblijf van te maken met gratis koffie/thee faciliteiten, vers fruit, bubbelbad, .... De bedden zorgden voor een perfecte nachtrust(echt muisstille omgeving en dat op 200m van de grote markt).
s' Morgens een keizerlijk ontbijt en jammer genoeg afscheid moeten nemen wegens 1 overnachting, volgende keer zeker 2. Daarboven op een super vriendelijke bediening van zowel staff als eigenaars, kortom SUPER!!!!!!!

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner