Beoordeeld op 15 december 2017

Het hotel is niet al te groot en een van zijn grootste troeven is de centrale ligging ; je bent overal vlakbij.
De ontvangst is zeer persoonlijk en alles is tot in de puntjes verzorgd. Je merkt dat dit nog een familiehotel is.
De kamer (n° 33) is piekfijn in orde, waarschijnlijk nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Bij aankomst had men vers fruit klaargelegd ; zeer attent dus.
De slaapkwaliteit was prima, geen straatlawaai en prima bedden.
Het ontbijt was werkelijk subliem ! Mooie ontbijtruimte, en werkelijk een overvloed aan lekkere zaken.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 12 november 2017

Geweldig hotel met een super gastvrije staf die er alles aan doet om je verblijf tot een geweldige ervaring te maken. De kamer was mooi, knus en van alle gemakken voorzien. Er was zelfs en jacuzzi! Het ontbijt was uitstekend, volop keuze en alsof dat nog niet genoeg was, werd er, als je dat wilde, een gebakken ei of wafel voor je gemaakt. De champagne maakte het helemaal af!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 6 november 2017

Van begin tot eind: super! Vriendelijke ontvangst door An-Sofie en Céline, mooie kamer (kamer 38), gezellige hotelbar, en zalig ontbijt. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid en de ontbijtdame is supervriendelijk. Leuk om in dit hotel toerist in eigen streek te zijn. Een aanrader. 1 tip: een fles water aanbieden op de kamer is altijd leuk voor de gasten.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 1 november 2017

we hebben er niet gelogeerd maar begonnen aan een dagje brugge met een overheerlijk ontbijt op deze plaats. Rustig, uitstekend buffet en top bediening , we voelden ons welkom! Een aanrader dus. Verborgen juweeltje!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 6 maart 2017

De verwelkoming sprak reeds boekdelen, de auto werd meteen voor ons veilig op private parking geparkeerd. We kregen zelfs direct de kamer toegewezen en daar was alles aanwezig om er een pracht verblijf van te maken met gratis koffie/thee faciliteiten, vers fruit, bubbelbad, .... De bedden zorgden voor een perfecte nachtrust(echt muisstille omgeving en dat op 200m van de grote markt).
s' Morgens een keizerlijk ontbijt en jammer genoeg afscheid moeten nemen wegens 1 overnachting, volgende keer zeker 2. Daarboven op een super vriendelijke bediening van zowel staff als eigenaars, kortom SUPER!!!!!!!

Datum van verblijf: februari 2017