Vandaag geopend: 09:30 - 17:00

vanaf 37,15 US$
vanaf 38,11 US$
vanaf 86,89 US$
Beoordeeld op 20 juni 2021

Een museum.met prachtige infrastructuur, zeer gied opgesteld met hoog respect voor de bouw en oorspronkelijke functie
Absoluut de moeite waar , reken zeker twee uur voor uw bezoek

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 10 mei 2021 via mobiele applicatie

Zelf vind ik dit een van de alle mooiste gebouwen te vinden in Brugge de bouw stel en hoe de inrichting bewaard is gebleven prachtig gaat het zeker zien

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 4 april 2021

Mooi en boeiend gebracht. Voor elk wat wils... Geeft inzicht en is een boeiende uitstap terug in de tijd.

Datum van activiteit: april 2021
Beoordeeld op 17 december 2020 via mobiele applicatie

Leuk bezoek dat verschillende aspecten van de Brugse geschiedenis belicht. Leuke (audio)tour en ook de film op het einde was heel interessant. We hebben er bijna anderhalf uur doorgebracht.

Datum van activiteit: december 2020
Beoordeeld op 25 oktober 2020 via mobiele applicatie

Een groot museum op een prachtige locatie. De bidkapel was zeker een bezoek waard. Het neemt je mee door de rijke geschiedenis van Brugge

Datum van activiteit: oktober 2020