“Gezellige sfeer en veel lekker eten”
Beoordeling van La Plancha

La Plancha
Reserveer een tafel
wo 24/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer en zeer veel lekker eten. Vlees en vis beide supper lekker. Goede service en goede muziek. Wij komen hier vaak met het gezin. De uitbater is een top kerel!

16 juni 2024 beoordeeld

Wij zijn super vriendelijk ontvangen. Van begin tot einde hebben wij genoten. Zowel van het eten als van de bediening. Super vriendelijk. Wij komen zeker terug als we in Brugge zijn.

16 juni 2024 beoordeeld

Wanneer je als koppel,of...eens een top Vlees restaurant zoeken,waar je kan in een prachtig kader zitten ,dan is La Plancha ,The Place Tho Be

16 juni 2024 beoordeeld

Een echte top ervaring in het centrum van Brugge. Zeer lekker gegeten.
Echt lekkere gerechten en een zeer leuke sheer. Een ware aanrader.

11 juni 2024 beoordeeld

Sfeervol restaurant met echt wel SUPER vriendelijke bediening. Je voelt je er erg welkom en direct op je gemak. Prima wijnkaart. Het eten is lekker en meer dan voldoende. Maar zeker een aanrader tijdens je bezoek aan Brugge.

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!