“Genieten”

20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 767 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
4 weken geleden beoordeeld

Wij zijn super vriendelijk ontvangen. Van begin tot einde hebben wij genoten. Zowel van het eten als van de bediening. Super vriendelijk. Wij komen zeker terug als we in Brugge zijn.

4 weken geleden beoordeeld

Wanneer je als koppel,of...eens een top Vlees restaurant zoeken,waar je kan in een prachtig kader zitten ,dan is La Plancha ,The Place Tho Be

4 weken geleden beoordeeld

Een echte top ervaring in het centrum van Brugge. Zeer lekker gegeten.
Echt lekkere gerechten en een zeer leuke sheer. Een ware aanrader.

4 weken geleden beoordeeld

Sfeervol restaurant met echt wel SUPER vriendelijke bediening. Je voelt je er erg welkom en direct op je gemak. Prima wijnkaart. Het eten is lekker en meer dan voldoende. Maar zeker een aanrader tijdens je bezoek aan Brugge.

5 weken geleden beoordeeld

Fantastisch! Super lekker eten, we hebben er enorm van genoten. Heel vriendelijke bediening en een gezellige familiale sfeer. Echt top!!

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!