“Visueel en Culinair Genot bij La Plancha”
Beoordeling van La Plancha

La Plancha
Reserveer een tafel
vr 14/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 771 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend eten en service. Gezellige sfeer en mooie aankleding. Tomahawk steak was perfect. Top personeel! Aanrader!

3 weken geleden beoordeeld

Wij hebben enorm genoten van de fijne sfeer in d zaak, de vriendelijke bediening, het heerlijke eten (zelden zo goed gegeten). Wij wilde onze bestelling last minute aanpassen, niks is teveel alles kan. Hele lieve eigenaar. Ik raad het iedereen aan hier te gaan eten!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestelden de warme tappa plank van het huis ik moet eerlijk toegeven dit is de beste plank dat ik tot nu toe op restaurant opgediend kreeg !!!

Het restaurant is ook gezellig aangekleed .
Tenslotte zag alles wat ik zag passeeren er zeer lekker uit

Mvg familie Wilmet - Dobbelaere

Good food, fine drinks..
Gezellig tafelen met de familie. Vlotte sympathieke bediening (met een vleugje humor) Voelde alsof ik hen al jaren kende ;-) . Eten was zeer lekker. Gestart met een tapasplank om te delen onder ons 7.. rijkelijk gevuld met fijne vleeswaren en vis.. daarna hebben we elk wat anders besteld.. van steak, picanha , hamburger tot vispannetje , tomaat garnaal .. alles was zeer lekker . La Placha is zeker een aanrader.. wij gaan zeker nog terug ..

3 weken geleden beoordeeld

Zeer vriendelijke mensen, zeer lekker en zeer veel. Ook super gezellig. Je komt zeker niet van tafel zonder honger!!! Alles was perfect.

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.