“Toprestaurandje in hartje brugge”
Beoordeling van La Plancha

La Plancha
Reserveer een tafel
do 13/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestelden de warme tappa plank van het huis ik moet eerlijk toegeven dit is de beste plank dat ik tot nu toe op restaurant opgediend kreeg !!!

Het restaurant is ook gezellig aangekleed .
Tenslotte zag alles wat ik zag passeeren er zeer lekker uit

Mvg familie Wilmet - Dobbelaere

Good food, fine drinks..
Gezellig tafelen met de familie. Vlotte sympathieke bediening (met een vleugje humor) Voelde alsof ik hen al jaren kende ;-) . Eten was zeer lekker. Gestart met een tapasplank om te delen onder ons 7.. rijkelijk gevuld met fijne vleeswaren en vis.. daarna hebben we elk wat anders besteld.. van steak, picanha , hamburger tot vispannetje , tomaat garnaal .. alles was zeer lekker . La Placha is zeker een aanrader.. wij gaan zeker nog terug ..

3 weken geleden beoordeeld

Zeer vriendelijke mensen, zeer lekker en zeer veel. Ook super gezellig. Je komt zeker niet van tafel zonder honger!!! Alles was perfect.

3 weken geleden beoordeeld

Super gezellige spotje in een hartje van Brugge , heel lekker geheten en vlotte service . Zeker een aanrader , komen zeker nog terug .

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Beste grillrestaurant in brugge momenteel. Van alle bezoeken springt deze er los uit. De picanha was ten top. Alle complimenten aan de chef. Top restaurantje. Gezelligw goeie service. We komen zeker terug!! 10/10!

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.