“#aanrader”

Geclassificeerd als nr. 9 van 769 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
18 mei 2024 beoordeeld

Good food, fine drinks..
Gezellig tafelen met de familie. Vlotte sympathieke bediening (met een vleugje humor) Voelde alsof ik hen al jaren kende ;-) . Eten was zeer lekker. Gestart met een tapasplank om te delen onder ons 7.. rijkelijk gevuld met fijne vleeswaren en vis.. daarna hebben we elk wat anders besteld.. van steak, picanha , hamburger tot vispannetje , tomaat garnaal .. alles was zeer lekker . La Placha is zeker een aanrader.. wij gaan zeker nog terug ..

18 mei 2024 beoordeeld

Zeer vriendelijke mensen, zeer lekker en zeer veel. Ook super gezellig. Je komt zeker niet van tafel zonder honger!!! Alles was perfect.

17 mei 2024 beoordeeld

Super gezellige spotje in een hartje van Brugge , heel lekker geheten en vlotte service . Zeker een aanrader , komen zeker nog terug .

15 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste grillrestaurant in brugge momenteel. Van alle bezoeken springt deze er los uit. De picanha was ten top. Alle complimenten aan de chef. Top restaurantje. Gezelligw goeie service. We komen zeker terug!! 10/10!

12 mei 2024 beoordeeld

Wanneer je in Brugge bent moet je hier zeker gaan dineren of lunchen! Fantastische mensen. Ontzettend heerlijk eten en een prachtige restaurant! En natuurlijk een toplocatie.

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!