“Top eten & service”

20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 769 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
17 mei 2024 beoordeeld

Super gezellige spotje in een hartje van Brugge , heel lekker geheten en vlotte service . Zeker een aanrader , komen zeker nog terug .

15 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste grillrestaurant in brugge momenteel. Van alle bezoeken springt deze er los uit. De picanha was ten top. Alle complimenten aan de chef. Top restaurantje. Gezelligw goeie service. We komen zeker terug!! 10/10!

12 mei 2024 beoordeeld

Wanneer je in Brugge bent moet je hier zeker gaan dineren of lunchen! Fantastische mensen. Ontzettend heerlijk eten en een prachtige restaurant! En natuurlijk een toplocatie.

11 mei 2024 beoordeeld

Was zo heerlijk lekker en supertoffe sfeer.
Ik kom zeker terug want er stond veel op de kaart wat ik na de eerste keer zeker nog wil gaan eten.
tot snel...

Datum van bezoek: april 2024
11 mei 2024 beoordeeld

In de 4 dagen dat wij in Brugge waren zijn we, omdat het zo goed beviel hier 2 keer geweest.

Picanha (de reden om terug te komen) was bij beide keren perfect bereid. Eigenaar en personeel zijn heel spontaan en vriendelijk.

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!