“Hemels! Best of brugges!”
Beoordeling van La Plancha

La Plancha
Reserveer een tafel
wo 22/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 68 van 767 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Beste grillrestaurant in brugge momenteel. Van alle bezoeken springt deze er los uit. De picanha was ten top. Alle complimenten aan de chef. Top restaurantje. Gezelligw goeie service. We komen zeker terug!! 10/10!

1 week geleden beoordeeld

Wanneer je in Brugge bent moet je hier zeker gaan dineren of lunchen! Fantastische mensen. Ontzettend heerlijk eten en een prachtige restaurant! En natuurlijk een toplocatie.

• Sfeer
1 week geleden beoordeeld

Was zo heerlijk lekker en supertoffe sfeer.
Ik kom zeker terug want er stond veel op de kaart wat ik na de eerste keer zeker nog wil gaan eten.
tot snel...

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer
1 week geleden beoordeeld

In de 4 dagen dat wij in Brugge waren zijn we, omdat het zo goed beviel hier 2 keer geweest.

Picanha (de reden om terug te komen) was bij beide keren perfect bereid. Eigenaar en personeel zijn heel spontaan en vriendelijk.

1 week geleden beoordeeld

Wat een geweldige ervaring! Dit moderne restaurant heeft een heerlijke Spaanse sfeer met bijpassende muziek, waardoor je je direct in vakantiestemming waant. Het personeel is vriendelijk en gastvrij, wat de avond nog specialer maakte. De setting is prachtig en het eten is absoluut heerlijk - je gaat zeker niet met honger naar buiten! Ik heb hier een fantastische avond gehad met enkele vriendinnen, en wij komen zeker terug. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een memorabele avond uit. Vijf sterren!

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!