“zalige avond, eten en sfeer”
Beoordeling van La Plancha

La Plancha
Reserveer een tafel
vr 14/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 771 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
4 weken geleden beoordeeld

Was zo heerlijk lekker en supertoffe sfeer.
Ik kom zeker terug want er stond veel op de kaart wat ik na de eerste keer zeker nog wil gaan eten.
tot snel...

Datum van bezoek: april 2024

5 weken geleden beoordeeld

In de 4 dagen dat wij in Brugge waren zijn we, omdat het zo goed beviel hier 2 keer geweest.

Picanha (de reden om terug te komen) was bij beide keren perfect bereid. Eigenaar en personeel zijn heel spontaan en vriendelijk.

5 weken geleden beoordeeld

Wat een geweldige ervaring! Dit moderne restaurant heeft een heerlijke Spaanse sfeer met bijpassende muziek, waardoor je je direct in vakantiestemming waant. Het personeel is vriendelijk en gastvrij, wat de avond nog specialer maakte. De setting is prachtig en het eten is absoluut heerlijk - je gaat zeker niet met honger naar buiten! Ik heb hier een fantastische avond gehad met enkele vriendinnen, en wij komen zeker terug. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een memorabele avond uit. Vijf sterren!

10 mei 2024 beoordeeld

Mooie plek om te ontdekken,ruim,je vind hier wel een plaatsje waar je kan eten..Je blijft op gelijkvloers of je gaat naar beneden met zicht op de tuin met vijver!Een aanrader!

8 mei 2024 beoordeeld

Onverwachts hier beland,en wat een ontvangst .
En het eten smaak explosion hahaha
Wij zijn fan .
Top service 👌 👏 en zo een sfeer zo anders als het geeikte een aanrader tot snel .gr is en gert jan

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.