“Uitstekende picanha!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 27 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
11 mei 2024 beoordeeld

In de 4 dagen dat wij in Brugge waren zijn we, omdat het zo goed beviel hier 2 keer geweest.

Picanha (de reden om terug te komen) was bij beide keren perfect bereid. Eigenaar en personeel zijn heel spontaan en vriendelijk.

11 mei 2024 beoordeeld

Wat een geweldige ervaring! Dit moderne restaurant heeft een heerlijke Spaanse sfeer met bijpassende muziek, waardoor je je direct in vakantiestemming waant. Het personeel is vriendelijk en gastvrij, wat de avond nog specialer maakte. De setting is prachtig en het eten is absoluut heerlijk - je gaat zeker niet met honger naar buiten! Ik heb hier een fantastische avond gehad met enkele vriendinnen, en wij komen zeker terug. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een memorabele avond uit. Vijf sterren!

10 mei 2024 beoordeeld

Mooie plek om te ontdekken,ruim,je vind hier wel een plaatsje waar je kan eten..Je blijft op gelijkvloers of je gaat naar beneden met zicht op de tuin met vijver!Een aanrader!

• Sfeer
8 mei 2024 beoordeeld

Onverwachts hier beland,en wat een ontvangst .
En het eten smaak explosion hahaha
Wij zijn fan .
Top service 👌 👏 en zo een sfeer zo anders als het geeikte een aanrader tot snel .gr is en gert jan

• Sfeer
6 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

La Plancha in Brugge overtrof onze verwachtingen met zijn warme sfeer, voortreffelijk eten en gastvrije personeel, onder leiding van Joeri. Een absolute aanrader voor een onvergetelijke culinaire ervaring!

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!