“Ontdekken waar de zoon soms ook werkt! En al veel gewerkt heeft!!”
Beoordeling van La Plancha

La Plancha
Reserveer een tafel
za 22/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 27 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
10 mei 2024 beoordeeld

Mooie plek om te ontdekken,ruim,je vind hier wel een plaatsje waar je kan eten..Je blijft op gelijkvloers of je gaat naar beneden met zicht op de tuin met vijver!Een aanrader!

8 mei 2024 beoordeeld

Onverwachts hier beland,en wat een ontvangst .
En het eten smaak explosion hahaha
Wij zijn fan .
Top service 👌 👏 en zo een sfeer zo anders als het geeikte een aanrader tot snel .gr is en gert jan

6 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

La Plancha in Brugge overtrof onze verwachtingen met zijn warme sfeer, voortreffelijk eten en gastvrije personeel, onder leiding van Joeri. Een absolute aanrader voor een onvergetelijke culinaire ervaring!

5 mei 2024 beoordeeld

Geweldige bediening en nog beter eten, zeker een aanrader! ‘S avonds ook live muziek, daar komen we nog eens voor terug!

5 mei 2024 beoordeeld

Enorm lekker en hele grote portie. Dik in orde! De burger en de frietjes waren heerlijk.
De bediening was enorm vriendelijk. Zeker een aanrader!

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!