“Gewoon wauw”

20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
8 mei 2024 beoordeeld

Onverwachts hier beland,en wat een ontvangst .
En het eten smaak explosion hahaha
Wij zijn fan .
Top service 👌 👏 en zo een sfeer zo anders als het geeikte een aanrader tot snel .gr is en gert jan

6 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

La Plancha in Brugge overtrof onze verwachtingen met zijn warme sfeer, voortreffelijk eten en gastvrije personeel, onder leiding van Joeri. Een absolute aanrader voor een onvergetelijke culinaire ervaring!

5 mei 2024 beoordeeld

Geweldige bediening en nog beter eten, zeker een aanrader! ‘S avonds ook live muziek, daar komen we nog eens voor terug!

5 mei 2024 beoordeeld

Enorm lekker en hele grote portie. Dik in orde! De burger en de frietjes waren heerlijk.
De bediening was enorm vriendelijk. Zeker een aanrader!

2 mei 2024 beoordeeld

opnieuw zeer warme ontvangst, zowel van de zaakvoerder en het personeel.
voor aperitief hebben wij gekozen voor een Ricard en een cocktail, zeer verzorgd
Wij hebben gekozen voor een mix grill van vis (tonijn,zalm, gamba en mossel)
wij komen terug!!!

Datum van bezoek: april 2024

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.