“Warme en uitnodigende plek met fantastisch eten en vriendelijk personeel”
Beoordeling van La Plancha

La Plancha
Reserveer een tafel
di 23/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
6 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

La Plancha in Brugge overtrof onze verwachtingen met zijn warme sfeer, voortreffelijk eten en gastvrije personeel, onder leiding van Joeri. Een absolute aanrader voor een onvergetelijke culinaire ervaring!

5 mei 2024 beoordeeld

Geweldige bediening en nog beter eten, zeker een aanrader! ‘S avonds ook live muziek, daar komen we nog eens voor terug!

5 mei 2024 beoordeeld

Enorm lekker en hele grote portie. Dik in orde! De burger en de frietjes waren heerlijk.
De bediening was enorm vriendelijk. Zeker een aanrader!

2 mei 2024 beoordeeld

opnieuw zeer warme ontvangst, zowel van de zaakvoerder en het personeel.
voor aperitief hebben wij gekozen voor een Ricard en een cocktail, zeer verzorgd
Wij hebben gekozen voor een mix grill van vis (tonijn,zalm, gamba en mossel)
wij komen terug!!!

Datum van bezoek: april 2024
26 april 2024 beoordeeld

Top bediening en heerlijk eten met venezolaanse touch super gezellig en warm ontvangen , zeker een top team zeker een aanrader , zeer goed gedronken ook en goed genoten

Datum van bezoek: april 2024

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!