“Enorm lekkere burger en frietjes”
Beoordeling van La Plancha

La Plancha
Reserveer een tafel
di 23/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 75
5 mei 2024 beoordeeld

Enorm lekker en hele grote portie. Dik in orde! De burger en de frietjes waren heerlijk.
De bediening was enorm vriendelijk. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2024

2 mei 2024 beoordeeld

opnieuw zeer warme ontvangst, zowel van de zaakvoerder en het personeel.
voor aperitief hebben wij gekozen voor een Ricard en een cocktail, zeer verzorgd
Wij hebben gekozen voor een mix grill van vis (tonijn,zalm, gamba en mossel)
wij komen terug!!!

26 april 2024 beoordeeld

Top bediening en heerlijk eten met venezolaanse touch super gezellig en warm ontvangen , zeker een top team zeker een aanrader , zeer goed gedronken ook en goed genoten

20 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst werden wij zeer gastvrij ontvangen en naar ons tafeltje begeleid.
De keuze op de kaart is ruim en waar nodig krijg je advies van de gastheer of gastvrouw. Dit restaurant is pas 4 weken open, maar het lijkt of dit al veel langer is. Zeer vriendelijk en toegankelijke medewerkers en eigenaar in voor een grapje wat de sfeer gemoedelijk maakt, lijkt bijna of je thuis met vrienden aan het eten bent. En het belangrijkste het eten, wat was dit lekker. Zeker een plek om terug te komen als je in Brugge bent. Hier moet je zijn!!

18 april 2024 beoordeeld

Blinkende roos die in het oog sprong tussen al de typische toeristenrestaurants. Zeer hartelijk onthaal door de pater familias en zijn zoon die ons de beste plaats gaf. Na overleg met de chef gingen we voor iets apart, nl. een verrassende samenstelling van de chef, tapas gepresenteerd op een grote plank.. heerlijk! Gecombineerd met een lekkere frisse aperitief en Amerikaanse wijn. Allemaal ingevoerd via persoonlijke connecties en met een mooi verhaal. Laat dat meteen het gevoel zijn dat er primeert.. verbinding en welkom alsof je thuis bent. We sloten af met heerlijke tiramisu, een recept van de mama die hij onlangs verloren heeft. Wij komen alvast nog terug en we raden het iedereen aan!

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!