6 personen bekijken dit hotel
Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 24 juni 2022

Eigen aan oud pand is geluidshinder van rondstampende bovenburen.
Fraaie kamer doch net iets te klein om 2 reiskoffers te bergen. Een zetel of (echte) stoel zou zeker van pas komen.
In kast ontbrak een kledingrek. Tip! Een kleine nuttige ingreep is de plaatsing van een afstandshouder waarmee het raam in verschillende standen kan vastgezet worden.
Voor een langer verblijf kan mooi ontbijt misschien toch iets meer afwisseling bieden

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 1 maart 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel ,
Op de mooiste plek van Brugge .
Hartelijk personeel , echt een warm bad.
Mooie schone hotelkamer , heerlijk bed .
Heerlijk uitgebreid ontbijt .
Parkeerplaats van het hotel op loopafstand is ook erg fijn .
Kortom een echte aanrader voor een romantisch weekend Brugge .

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 30 december 2021

alles was in orde en een warme aankleding van alle plaatsen in het hotel. Fijn ontbijt en vriendelijk onthaal. Een reden om nog eens terug te komen in het drukke Brugge en toch een kalme plaats. Alle bezienswaardigheden zijn op wandelafstand.

Beoordeeld op 28 december 2021 via mobiele applicatie

Super hotel, super ligging, super personeel….in een woord “geweldig”. Je komt hier volledig tot rust. De aankleding van het hotel is bijzonder sfeervol, echt een aanrader! Wij komen hier zeker nog eens terug. Met volle teugen genoten van het prachtige Brugge!

Kamertip: Hotel bezit over een gering aantal parkeerplaatsen in de parking (bij reserveren dit wel aangeven)
Beoordeeld op 25 december 2021

Echt een aanrader om in hartje centrum van Brugge te verblijven. Zelden zo warm ontvangen door uiterst vriendelijke receptioniste. Top verblijf gehad op kerstavond! Alles prachtig in de kerstsfeer. Ontbijt was eveneens prima.