7 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor zo 24 mrt.
Hotels.com
Volledig restitueerbaar voor zo 24 mrt.
Beoordeeld op 7 september 2020

Wij hadden een Deluxe kamer geboekt voor 1 nacht. Bij aankomst bleek dat de Classic kamer nog beschikbaar was, dus kregen we van de gastheer een gratis upgrade, zodat we van een beter uitzicht konden genieten. Super van deze geste, want het uitzicht was dan ook prachtig.
De kamer zelf was comfortabel en rustig, maar in de badkamer waren er toch enkele minpuntjes. Zo is het dringend tijd dat de douchekop ontkalkt wordt (het water spoot zowat naar overal) en ook het scharnier van een van de spiegeltjes hing met haken en ogen aan elkaar. Niet meteen iets dat je verwacht in deze prijscategorie van kamer.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Beoordeeld op 6 september 2020

Heel leuke ervaring! Fantastisch interieur! Schitterend uitzicht vanop onze kamer. Wij zijn rond 22:30 uur ingecheckt en werden zeer hartelijk ontvangen! Netjes en verzorgd! Ontbijt zeer lekker! Een heel rustige nacht gehad, niks van lawaai!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 19 juli 2020

Dit hotel heeft alles in huis om uw trip naar Brugge onvergetelijk te maken. Vriendelijke staff, prachtige kamer, toplocatie en een heerlijk ontbijt. Ik had gerust nog wat langer willen blijven. Enkele leuke extra's zorgden voor de kers op de taart!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Na reeds een aantal keer hierzelf verbleven te hebben reserveerde ik hier een kamer voor een buitenlandse zakenpartner.
Die mensen stonden perplex van dit aangenaam romantische hotel midden in de idyllische middeleeuwse site van het Venetië van het Noorden.
Ook zij bewonderden de prachtige ingerichte kamers en het comfort dat die bieden net als genot van het uitgebreid lekkere ontbijt.
Dit hotel kan ik iedereen aanbevelen!!!

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Absolute aanrader voor Brugge! Schitterende romantische kamers met de mooiste materialen afgewerkt. Ontvangst is hartelijk en het ontbijt met zicht op de rijen is subliem. Meest centrale ligging in de binnenstad.

Datum van verblijf: februari 2020