24 september 2017 beoordeeld

De superlatieven van ons verblijf vorig jaar in het Bourgondisch Cruyce werden nu opnieuw bevestigd. We genoten 5 dagen met volle teugen van het romantische en rustieke kader, de gezelligheid, de hoffelijkheid . Het copieus ontbijt en de aandacht voor detail niet te vergeten.

Ook het huisrestaurant " Marie de Bourgogne" is een aanrader en verdient een ster.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
20 juli 2017 beoordeeld

Het kleinschalige hotel straat Ingetogen luxe uit, gelegen in het meest romantische gedeelte van de stad aan het water. 's Morgens staat er een uitmuntend ontbijt, met zilver bestek, gesteven linnen en uiterst vriendelijke bediening.
Een aanrader voor wie houdt van "verwennerij" op het hoogste niveau.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buitengewone ervaring. Zeer mooie romantische kamers met een wonderbaarlijk uitzicht. Enkel al voor het hotel en de vriendelijke staff zou ik opnieuw naar Brugge komen. Zeker een aanrader! De inrichting van het hotel en de kamers maken het plaatje compleet. Midden in het centrum en eigen overdekte en afgesloten parking. Kom je naar Brugge? Niet twijfelen. Het hotel is elke euro waard.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede verblijf in dit charmante tophotel in het hartje van Brugge.
Super ontbijt en zeer vriendelijk personeel.
Prachtige kamer. Zeer charmante badkamer en een comfortabel heerlijk bed.
Dichtbij de Maria van Bourgondië waar het heel lekker eten is in een gelijkaardig kader.
Alle mooie bezienswaardigheden bevinden vlak in de buurt.
Een echte aanrader, kom hier zeker terug.

Verbleef: april 2017, reisde alleen
13 februari 2017 beoordeeld

We hebben met veel plezier in dit prachtig hotel verbleven. Het gebouw zelf straalt al een fantastische sfeer uit. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Het enige kleine minpuntje was dat onze kamer nummer 5 wel geen enkel raam of een uitzicht heeft. Maar dit kleine probleempje heeft geen enkel effect gehad op ons verblijf.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner