Beoordeeld op 18 juli 2019

Modern en klein hotel in het centrum van Brugge. Er is een parkeergarage onder het plein waar dit hotel aan ligt, dus je kan je auto dicht in de buurt kwijt. Het station is een kwartier lopen. Als je het hotel uitloopt loop je de winkelstraat van Brugge in, dus de locatie is uitstekend.
Wij konden bij aankomst onze bagage bij de receptie achterlaten totdat we konden inchecken. De mensen bij de receptie zijn vriendelijk, maar verder niks speciaals.
De kamer was netjes en modern ingericht, niet heel ruim maar goed genoeg voor deze prijs. De badkamer was schoon en had een regendouche met nog een tweede douchekop. Onze kamer zat aan de achterzijde waar we geen last hebben ervaren van straatlawaai.
Het ontbijt kan ik niks over zeggen, behalve dat wij het voor 15 euro te duur vonden. Ik raad aan om bij de plaatselijke bakker wat lekkers te halen voor een fractie van de prijs.

Kamertip: Kamers aan de achterzijde hebben geen last van het drukke plein.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 juni 2019

Mooi modern hotel in ouder pand. Mooie ruime gerenoveerde kamers. Hotel zeer centraal gelegen aan groot plein. Wel wat straatlawaai in de nacht. Het hotel heeft geen lounge en een zeer kleine, sporadisch bemande receptie.

Kamertip: Kamer 101 is een mooie ruime kamer met balkon
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 november 2018

Toen ik onderstaande recensies las, had ik geen al te hoge verwachtingen, maar het is beter meegevallen dan vooraf gedacht. Het was een goedkoop hotel, dus veel luxe kan je dan ook niet verwachten. Het is wel zeer aangenaam dat je heel dicht ondergronds kan parkeren en op 'T Zand logeert. Je zit midden in het centrum en dat is heel fijn voor als je maar kort verblijft. Over het hotel zelf kan ik zeggen dat er inderdaad opfriswerken nodig zijn (kapotte lamp, nachtbankje staat schuin waardoor je er niets kunt opzetten, badkamer is een ingeplaatste unit en krap, ...) De bedden waren wel top! De geluidshinder van andere gasten en de mensen op het plein moet je er wel bijnemen, maar dat heb je overal. Wij hebben geen ontbijt genomen, dus daar geen mening over. Kortom: voor 50 euro kamer/nacht was dit in orde!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2018

Het Hotel ligt heel gunstig in Brugge. Parkeergarage is 5 min lopen van het hotel.Wij vonden het ontbijt erg duur(15 euro pp) Dus hebben we in de stad ontbeten . De meneer achter de balie was vriendelijk. Verder geen personeel gezien. De kamer mag zeker wel een opknap beurt hebben. Verder wel schoon maar kleine mankementjes en een zwarte vlek op de muur vind ik toch wel storend ook het stopkontakt bij het bed ontbrak het afdekplaatje. het slot van de badkamer kon niet op slot en was erg provisorisch gemaakt .voor 1 nacht was het niet erg maar we gaan er niet nog een keer heen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Te dure hotelkamer voor wat je krijgt. Kleine badkamer. Afstandbediening van tv was er niet. Ga je uitchecken krijg je te horen; ja die ligt hier. Om 10 uur s avonds is er niemand meer bij receptie dus dan kan je t niet vragen. Wordt niet bij t uitchecken gevraagd hoe t was . Ontbijt was karig.

Datum van verblijf: september 2018