Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
eDreams
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Beoordeeld op 4 juli 2023 via mobiele applicatie

Historisch hotel gelegen aan de Steenhouwersdijk vlak naast de Vismarkt.
Op maximum 100 m vind je de Rozenhoekkade,
Stadhuis, de Burg en de Heilig Bloedbasiliek.
Korter bij deze toppers kan je moeilijk logeren en bovendien kan je er een sauna, zwembad en een parkeerplaats bijnemen.
Het pand zelf is op sommige plaatsen wel wat aan vernieuwing toe, maar heeft ook toplokalen inclusief de kamers.
Het ontbijt was gewoonweg fantastisch en Marijke aan de receptie eigenlijk ook.
Zeer genoten van deze korte trip en vooral ook van de avondlijke rust in Brugge na 18h.

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 13 juni 2023

Heerlijk genoten van het verblijf. Super vriendelijk ontvangst en een geweldige service. We hadden iets problemen met de airco, maar dat wordt zonder problemen opgelost door ons een andere kamer te geven. Hierover alleen maar lof. Tevens werden ons tips gegeven omdat de buurt te verkennenen een parkeerplaats werd voor ons geregeld, ondanks we niet ervoor gereserveerd hadden. De kamers zijn wel stijlvol, maar je duikt heel even in een rust moment. Ook is er een kleine met zwembad , ook hier hebben we even gebruik van gemaakt. De loop afstand van het rustig gelegen hotel naar het centrum ongeveer een paar honderd meter. Ook het ontbijt, je werd aan tafel bediend. Je kon kon kiezen oa. omelet, pancake, fruit, musli enz... en het beleg werdt sowieso al geserveerd met de broodjes. Al met al, service met een grote glimlach.

Kamertip: De tips krijg je van de gastvrouw.
Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 30 april 2023

Dit centraal gelegen, maar rustige hotel past perfect bij 2 dagen historisch Brugge. Het hele hotel is met zorg ingericht in dezelfde klassieke stijl. De badkamer en het toilet zijn wel modern.
Wij werden bij aankomst uiterst vriendelijk en gastvrij ontvangen door Marijke, die ons uitgebreid informeerde over de omgeving. Wij voelden ons gedurende het hele verblijf zeer welkom en al het personeel zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak.
Het ontbijt was perfect en werd aan tafel geserveerd. Er was een flinke diversiteit aan broodjes. Er stond divers beleg klaar; kaas vleeswaren en gerookte zalm. We kregen versgeperst sap en naar wens eieren, pannenkoekjes en vers fruit.
Er is een klein binnenzwembad en ook een sauna, die op verzoek voor je aangezet wordt. Badjassen vind je op je kamer en in de wellnessruimte liggen handdoeken en badslippers klaar.
We hebben ons 2 dagen enorm verwend gevoeld en raden dit hotel zeker aan als je op zoek bent naar een gastvrij, sfeervol onderkomen op loopafstand van alle highlights van Brugge.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 15 februari 2023 via mobiele applicatie

Super gezellig en authentiek hotel gelegen in hartje Brugge. Het onthaal is heel vriendelijk en familiaal met alle uitleg en tips over de omgeving. De kamers zijn klassiek maar stralen een echte authenticiteit uit. Geen drukte maar pure rust in een luxueus kader. Het ontbijt biedt alles wat men wensen kan dus daar valt niets negatiefs over te zeggen. Wij kwamen niets te kort en genoten ten volle van onze aanwezigheid in dit schattige hotel. Een echte aanrader voor wie rust en originaliteit zoekt.

Kamertip: Parkeren kan gemakkelijk. Er is privé parking tegenover het hotel tegen betaling.
Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 30 december 2022

Naar het nabijgelegen Brugge voor de wintergloed wandeling..
We overnachten er in het Drie Swaene, een echt familiehotel. . Qua ligging is het perfect, vlakbij het centrum, naast de Vismarkt en vlakbij een brug naar de Burg. Onze kamer was ruim en met aparte stortbad/wc en badkamer. Daarbij hadden we nog een ruime salon.
Alles zag er pas gerenoveerd en nieuw uit.
Verder oogt het volledig hotel apart door de romantische uitstraling.
Het ontbijt is geen buffet maar je krijgt beleg aan tafel en kan ook eieren en dessert bestellen, en bijbestellen als je iets tekort komt is ook geen probleem, met overigens heel vriendelijke bediening.
Er is verder ook een binnenzwembad en welness ruimte.
Verder kan je op de nabijgelegen parking je auto kwijt voor 20€ per dag.
Onze suite kamer was niet echt goedkoop met 400€ voor één nacht, maar wij waren met 3 volw. en het ontbijt was inbegrepen.
Voor ons toch zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: december 2022