Beoordeeld op 23 februari 2020

Na alle lovende beoordelingen vond ik het hotel zwaar tegen vallen. Wij hadden denk ik een verouderde kamer. Ik vond de kamer erg aan de prijs.
Het ontvangst was wel super gastvrij en het ontbijt was ook heerlijk.
De locatie is top!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 27 november 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven in de ‘rosé’ kamer op bgg, overspoelt met luxe, n frisse kamer met veel faciliteiten welke mooi gestyled is ook. Ontbijt keurig; eitje op bestelling, top. personeel erg vriendelijk. Locatie top! Hotel heeft een nieuwe eigenaar sinds medio 2019, en dat zie je, alles wordt positief aangepakt, wij komen graag terug. Bedankt voor t fijne verblijf. Vergeet ook niet een wafel in the house of waffels te nuttigen! Aanrader!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 5 april 2019

Een belangrijk argument voor keuze van dit hotel was luxe uitstraling van de kamers. In werkelijkheid was de sfeer meer “vergane glorie” of “shabby sjiek” te noemen. Met name de badkamer kon wel een renovatie gebruiken. Kitranden waren zwart en voegen tussen de tegels zaten los. In het spiegelkastje lag een ronduit smerige föhn. Zowel de lift als het zwembad waren “out of order” wat ons niet verbaasde, kijkend naar het algemene onderhoud.
De kamer was wel heel ruim, met een aparte grote badkamer en een ruimte voor kleding en tassen. Het bed was heerlijk ruim en lekker fris.
De aparte inrichting, de centrale ligging tov bezienswaardigheden en mogelijkheid om tegen redelijke vergoeding vlakbij te parkeren maakte het voor ons het verblijf absoluut de moeite waard. Er was geen bar in het hotel, maar dit werd ruim goed gemaakt door de fantastische, elegante salon.
Eerlijk is eerlijk, voor 4 sterren en het tarief/nacht mag je wel veel meer verwachten.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 2 april 2019 via mobiele applicatie

We mochten eerder op de kamer. Hadden kamer 45 en dit was aan de gracht dat was super. Badkamer en kamer net gerenoveerd. Zwembad waren ze mee bezig. Is ook wel nodig hotel is redelijk gedateerd. Ontbijt in Brugge zelf gedaan veel gezelliger.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 4 januari 2019 via mobiele applicatie

Wat een teleurstelling is dit hotel! En ze durven nog zoveel per nacht te vragen!!!!
Twee keer gebeld naar het hotel voordat we kwamen of ze een zwembad hadden, het antwoord was ja. Wilden we na onze wandeling om 18:30 uur gebruik maken van het zwembad, doet het licht er niet en bleek het dicht te zijn. Sauna was stuk, vloer in het zwembad slecht onderhouden, op sommige plekken miste je stukken hout, levensgevaarlijk!!!
Onze badkamer stonk en er zat overal schimmel. 1 ster niet eens waard!
Ontbijt minimaal, bij 2 sterren hotels heb ik meer gekregen.
Kortom niet boeken bij dit hotel!!!!!

Datum van verblijf: december 2018