Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Inclusief ontbijt
Lol.travel
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 5 april 2019

Een belangrijk argument voor keuze van dit hotel was luxe uitstraling van de kamers. In werkelijkheid was de sfeer meer “vergane glorie” of “shabby sjiek” te noemen. Met name de badkamer kon wel een renovatie gebruiken. Kitranden waren zwart en voegen tussen de tegels zaten los. In het spiegelkastje lag een ronduit smerige föhn. Zowel de lift als het zwembad waren “out of order” wat ons niet verbaasde, kijkend naar het algemene onderhoud.
De kamer was wel heel ruim, met een aparte grote badkamer en een ruimte voor kleding en tassen. Het bed was heerlijk ruim en lekker fris.
De aparte inrichting, de centrale ligging tov bezienswaardigheden en mogelijkheid om tegen redelijke vergoeding vlakbij te parkeren maakte het voor ons het verblijf absoluut de moeite waard. Er was geen bar in het hotel, maar dit werd ruim goed gemaakt door de fantastische, elegante salon.
Eerlijk is eerlijk, voor 4 sterren en het tarief/nacht mag je wel veel meer verwachten.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 2 april 2019 via mobiele applicatie

We mochten eerder op de kamer. Hadden kamer 45 en dit was aan de gracht dat was super. Badkamer en kamer net gerenoveerd. Zwembad waren ze mee bezig. Is ook wel nodig hotel is redelijk gedateerd. Ontbijt in Brugge zelf gedaan veel gezelliger.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 4 januari 2019 via mobiele applicatie

Wat een teleurstelling is dit hotel! En ze durven nog zoveel per nacht te vragen!!!!
Twee keer gebeld naar het hotel voordat we kwamen of ze een zwembad hadden, het antwoord was ja. Wilden we na onze wandeling om 18:30 uur gebruik maken van het zwembad, doet het licht er niet en bleek het dicht te zijn. Sauna was stuk, vloer in het zwembad slecht onderhouden, op sommige plekken miste je stukken hout, levensgevaarlijk!!!
Onze badkamer stonk en er zat overal schimmel. 1 ster niet eens waard!
Ontbijt minimaal, bij 2 sterren hotels heb ik meer gekregen.
Kortom niet boeken bij dit hotel!!!!!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2018

Leuke ontvangst door receptioniste Anna.
Kamer was prima, de badkamer wel wat oud. Douche was in de badkuip.

Erg benauwd in de kamer, luchtcirculatie is er niet en de nacht dat ik verbleef was het erg benauwd. Geen airco. :(
Ook het matras viel tegen.

Bij afscheid werd ons niet gevraagd hoe ons verblijf was en was ook minder hartelijk.
Ik zou hier niet langer dan 1 nacht willen verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 20 juni 2018

Vrijwel midden in het historisch centrum, op een rustige plek, met zeer vriendelijk personeel, passend interieur, met wat gedateerde voorzieningen, is het toch goed toeven voor wie het geld ervoor over heeft.
Dineren moet men buitenshuis, maar zeer dichtbij kan dat meer dan voortreffelijk .Ook parkeren dichtbij.

Kamertip: Check of de airo het doet, het buitenzithok is schoongemaakt en zorg dat de douche niet spettert, want de wand is al verrot.
Datum van verblijf: juni 2018