TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

In dit hotel verbleef vroeger de elite van Belgie en Holland. En dat proef je nog aan alle kanten! Een schitterende eetzaal en een toplocatie. De hordes toeristen met gids bleven allemaal staan om te luisteren naar een verhaal, om vervolgens naar “onze kamer” (we sliepen aan de voorkant) te kijken en foto’s te nemen.
Natuurlijk kun je het dan niet laten om zo nu en dan als Beatrix uit je raam te zwaaien. ;-)

Qua hotel: de bedden lagen prima. Ik heb alleen nog nooit zo’n warm matras gehad! Waarschijnlijk door de plastic covers, (die je overigens niet bemerkt) maar man : wat was dat matras warm!

De wc/douche waren netjes en schoon. De douche zelf was wel een beetje een half-lauwe flutstraal, maar ik ga toch geen half uur douchen als ik zo’n mooie stad wil gaan ontdekken.

Het ontbijt was fantastisch. Sowieso in de zaal, maar ook de medewerkers waren super vriendelijk. Croissantjes en broodjes lagen klaar, een eitje werd speciaal voor je gekookt en de keuze was verder simpel maar dikke prima!
Van fruit en yoghurt tot gesneden brood en speculoos.

Aanrader! Als je Brugge doet - ga dan in zo’n hotel als deze... die grote hotelketens moet je doen in een modernere stad.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

Wie een hart heeft voor romantiek, zal smelten in dit restaurant op het meest intieme plekje van Brugge. Zicht op het water en historische panden, een overheerlijke lunch op het bord en fijne bediening! En betaalbaar ook nog! Wat wil je meer?

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 11 maart 2019

Wat een fijn hotel! En wat een fijne receptioniste! (die op zondag ook nog eens het ontbijt verzorgde). We wisten van te voren dat we een kleine kamer zouden krijgen, want dat was de enige kamer die nog beschikbaar was op onze gekozen datum. Die kamer viel helemaal niet tegen, het bed was heerlijk en de badkamer was fijn (met bad!) De volgende ochtend was het ontbijt echt geweldig en wat een vriendelijke en gastvrije mevrouw, niets was haar teveel!
De locatie waarop hotel Duc de Bourgogne is gelegen is natuurlijk top! Wij waren op zoek naar de nieuwe Clavis Boekhandel in de Sint Amandsstraat en ook daarmee heeft de vriendelijke mevrouw ons goed geholpen. Aanrader dit hotel!

Kamertip: Zelfs de kleine slaapkamer is niet zo heel klein. Prima te doen.
Datum van verblijf: maart 2019
Arnaud B, Vertegenwoordiger van Duc de Bourgogne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Bedankt voor uw beoordeling, leuk om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en het ontbijt!

Ik ben blij om te horen dat u genoten heeft van uw bezoek aan Brugge. U bent ten allen tijde welkom om terug te keren!

Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Ongeveer 5 min lopen vanaf de parkeergarage ligt het hotel. Het ligt centraal gelegen waardoor je zo in het hart van Brugge bent! Kamers zijn goed, wat klein met name de badkamer. Wij konden niet staan douchen. Voor de rest prima! Er zit een heerlijk ontbijt bij in. Wij hadden een plek in het restaurant waarbij je uitkijkt op het water en de mooie gebouwen. Aanrader! Komen zeker terug hier!

Datum van verblijf: december 2018
Arnaud B, Vertegenwoordiger van Duc de Bourgogne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018

Sommige van de badkamers zijn inderdaad aan de kleine kant, dat zullen we zeker niet ontkennen. Helaas is er vanwege de ouderdom van het gebouw (17e eeuw) geen mogelijkheid om de bestaande kamers uit te breiden. We proberen wel de kamers gaandeweg wat op te knappen en te renoveren.

U bent ten allen tijde welkom om terug te keren!

Beoordeeld op 17 oktober 2018

Zeer gezellig restaurant in het toeristische hart van Brugge. Schitterend zicht op een van de mooiste plaatsen van de stad. Goede ,eerlijke keuken. Prijs/kwaliteit is top. Zeer vriendelijke bediening. Geboekt voor een lunch met 12 personen. Iedereen zeer tevreden .

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Arnaud B, Vertegenwoordiger van Duc de Bourgogne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Bedankt voor uw beoordeling, we zijn verheugd om te horen dat u genoten heeft van de lunch!