TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

Wie een hart heeft voor romantiek, zal smelten in dit restaurant op het meest intieme plekje van Brugge. Zicht op het water en historische panden, een overheerlijke lunch op het bord en fijne bediening! En betaalbaar ook nog! Wat wil je meer?

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 11 maart 2019

Wat een fijn hotel! En wat een fijne receptioniste! (die op zondag ook nog eens het ontbijt verzorgde). We wisten van te voren dat we een kleine kamer zouden krijgen, want dat was de enige kamer die nog beschikbaar was op onze gekozen datum. Die kamer viel helemaal niet tegen, het bed was heerlijk en de badkamer was fijn (met bad!) De volgende ochtend was het ontbijt echt geweldig en wat een vriendelijke en gastvrije mevrouw, niets was haar teveel!
De locatie waarop hotel Duc de Bourgogne is gelegen is natuurlijk top! Wij waren op zoek naar de nieuwe Clavis Boekhandel in de Sint Amandsstraat en ook daarmee heeft de vriendelijke mevrouw ons goed geholpen. Aanrader dit hotel!

Kamertip: Zelfs de kleine slaapkamer is niet zo heel klein. Prima te doen.
Datum van verblijf: maart 2019
Arnaud B, Vertegenwoordiger van Duc de Bourgogne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Bedankt voor uw beoordeling, leuk om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en het ontbijt!

Ik ben blij om te horen dat u genoten heeft van uw bezoek aan Brugge. U bent ten allen tijde welkom om terug te keren!

Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Ongeveer 5 min lopen vanaf de parkeergarage ligt het hotel. Het ligt centraal gelegen waardoor je zo in het hart van Brugge bent! Kamers zijn goed, wat klein met name de badkamer. Wij konden niet staan douchen. Voor de rest prima! Er zit een heerlijk ontbijt bij in. Wij hadden een plek in het restaurant waarbij je uitkijkt op het water en de mooie gebouwen. Aanrader! Komen zeker terug hier!

Datum van verblijf: december 2018
Arnaud B, Vertegenwoordiger van Duc de Bourgogne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018

Sommige van de badkamers zijn inderdaad aan de kleine kant, dat zullen we zeker niet ontkennen. Helaas is er vanwege de ouderdom van het gebouw (17e eeuw) geen mogelijkheid om de bestaande kamers uit te breiden. We proberen wel de kamers gaandeweg wat op te knappen en te renoveren.

U bent ten allen tijde welkom om terug te keren!

Beoordeeld op 17 oktober 2018

Zeer gezellig restaurant in het toeristische hart van Brugge. Schitterend zicht op een van de mooiste plaatsen van de stad. Goede ,eerlijke keuken. Prijs/kwaliteit is top. Zeer vriendelijke bediening. Geboekt voor een lunch met 12 personen. Iedereen zeer tevreden .

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Arnaud B, Vertegenwoordiger van Duc de Bourgogne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Bedankt voor uw beoordeling, we zijn verheugd om te horen dat u genoten heeft van de lunch!

Beoordeeld op 15 juli 2018

Centraler kan je in Brugge niet zijn met een hotel aan de reitjes en een overdekte parking op wandelafstand. Tevreden? Ja, maar …
Kamer: geboekt “deluxekamer met zicht op de reitjes op het eerste verdiep”. Gekregen: kamer op het 2de verdiep (trappen!) met zicht op het (rumoerige) Huidenvettersplein
Bed: Voorzien 2x 1-persoonsbed. Gekregen 1x 2-persoonsbed maar uitstekende slaapkwaliteit!
Badkamer: ruime badkamer met dubbele lavabo, ligbad en douche. Maar … vloer duidelijk niet gedweild na vorige gasten (voetstappen zichtbaar!) en linker spiegel en lavabo hadden tandpastasporen van boven tot onder! Douchen is quasi onmogelijk want je moet in het bad gaan staan en dat is zeer gevaarlijk voor 60+ers!
Accessoires: geen koelkastje op de kamer en geen airco, wel een kleine kluis, ook geen binnenhuistelefoon. Airco of andere verkoeling is wel noodzakelijk want het was heel warm op de kamer en een raam laten openstaan is een ramp gezien het straatlawaai tot stukken in de nacht. TV is een lachertje: wel een uitstekend groot scherm maar je kan naar niets kijken. Steeds krijg je de boodschap om “kinderbeveiliging” te ontgrendelen met een code maar deze code krijg je niet! Na vraag aan de receptie (trappen!) is iemand wel komen ontgrendelen en konden we een film (VT4) bekijken maar toen we naar iets anders (gewoon op VTM) wilden kijken was het opnieuw niet mogelijk wegens “kinderbeveiliging” en dat deed de deur dicht!
Ontbijt: Meer dan een score “voldoende” kan je het ontbijt niet geven. Erg magere keuze aan beleg en zeker niet “dagvers”. Een (veel te hard) gekookt eitje werd op de tafel gezet maar een spiegeleitje, omelet of gebakken spek bleek niet verkrijgbaar. 1 beschikbaar groot bruin brood (zelf af te snijden boterhammen) en 1 enkele baguette getuigden ook van dit “basic” ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2018