TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Ongeveer 5 min lopen vanaf de parkeergarage ligt het hotel. Het ligt centraal gelegen waardoor je zo in het hart van Brugge bent! Kamers zijn goed, wat klein met name de badkamer. Wij konden niet staan douchen. Voor de rest prima! Er zit een heerlijk ontbijt bij in. Wij hadden een plek in het restaurant waarbij je uitkijkt op het water en de mooie gebouwen. Aanrader! Komen zeker terug hier!

Datum van verblijf: december 2018
Arnaud B, Vertegenwoordiger van Duc de Bourgogne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018

Bedankt voor uw beoordeling, leuk om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en het ontbijt!

Sommige van de badkamers zijn inderdaad aan de kleine kant, dat zullen we zeker niet ontkennen. Helaas is er vanwege de ouderdom van het gebouw (17e eeuw) geen mogelijkheid om de bestaande kamers uit te breiden. We proberen wel de kamers gaandeweg wat op te knappen en te renoveren.

U bent ten allen tijde welkom om terug te keren!

Vriendelijke groeten

Duc de Bourgogne

Beoordeeld op 17 oktober 2018

Zeer gezellig restaurant in het toeristische hart van Brugge. Schitterend zicht op een van de mooiste plaatsen van de stad. Goede ,eerlijke keuken. Prijs/kwaliteit is top. Zeer vriendelijke bediening. Geboekt voor een lunch met 12 personen. Iedereen zeer tevreden .

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Arnaud B, Vertegenwoordiger van Duc de Bourgogne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Bedankt voor uw beoordeling, we zijn verheugd om te horen dat u genoten heeft van de lunch!

Vriendelijke groeten

Duc de Bourgogne

Beoordeeld op 15 juli 2018

Centraler kan je in Brugge niet zijn met een hotel aan de reitjes en een overdekte parking op wandelafstand. Tevreden? Ja, maar …
Kamer: geboekt “deluxekamer met zicht op de reitjes op het eerste verdiep”. Gekregen: kamer op het 2de verdiep (trappen!) met zicht op het (rumoerige) Huidenvettersplein
Bed: Voorzien 2x 1-persoonsbed. Gekregen 1x 2-persoonsbed maar uitstekende slaapkwaliteit!
Badkamer: ruime badkamer met dubbele lavabo, ligbad en douche. Maar … vloer duidelijk niet gedweild na vorige gasten (voetstappen zichtbaar!) en linker spiegel en lavabo hadden tandpastasporen van boven tot onder! Douchen is quasi onmogelijk want je moet in het bad gaan staan en dat is zeer gevaarlijk voor 60+ers!
Accessoires: geen koelkastje op de kamer en geen airco, wel een kleine kluis, ook geen binnenhuistelefoon. Airco of andere verkoeling is wel noodzakelijk want het was heel warm op de kamer en een raam laten openstaan is een ramp gezien het straatlawaai tot stukken in de nacht. TV is een lachertje: wel een uitstekend groot scherm maar je kan naar niets kijken. Steeds krijg je de boodschap om “kinderbeveiliging” te ontgrendelen met een code maar deze code krijg je niet! Na vraag aan de receptie (trappen!) is iemand wel komen ontgrendelen en konden we een film (VT4) bekijken maar toen we naar iets anders (gewoon op VTM) wilden kijken was het opnieuw niet mogelijk wegens “kinderbeveiliging” en dat deed de deur dicht!
Ontbijt: Meer dan een score “voldoende” kan je het ontbijt niet geven. Erg magere keuze aan beleg en zeker niet “dagvers”. Een (veel te hard) gekookt eitje werd op de tafel gezet maar een spiegeleitje, omelet of gebakken spek bleek niet verkrijgbaar. 1 beschikbaar groot bruin brood (zelf af te snijden boterhammen) en 1 enkele baguette getuigden ook van dit “basic” ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 4 mei 2018

Als Bruggeling gaan we daar vaak heen. Uniek uitzicht en al even uniek interieur.
Door de vele tapijten en gordijnen is de akoestiek perfect. Lekkere traditionele keuken, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, lekkere huiswijn, vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018

De suite kamer straalt luxe uit,zekers bij het avondvallen is de verlichting heel gezellig.
Slaapcomfort is gewoonweg hoe het hoort te zijn,uitstekend.
De badkamer is aan renovatie toe,proper wel hoor.maar gedateerd,het Hotel is dit kamer per kamer aan het vernieuwen, zodra de badkamer van de suite kamer gerenoveerd is ga ik zonder twijfel voor een reservatie , erbij nog het restaurant gedeelte dat zekers de moeit waard is..boek een tafeltje aan het raam.super gezellig,romantisch.Super vriendelijk ontvangst door dame,de dame stond ons ook bij het ontbijt,vers fruitsap,een gekookt eitje wordt je met de glimlach gebracht,geen koffiekan op de tafel maar wie bracht er naar wens een koffie? inderdaad de supervriendelijke dame..onze dank mevrouw.Trouwens was onze viervoeter een Cockertje ook welkom,top!

Datum van verblijf: december 2017