133 US$
Priceline133 US$
eDreams133 US$
CheapTickets151 US$
Beoordeeld op 3 februari 2020 via mobiele applicatie

Bijzonder schoon hotel. Ontzettend vriendelijk en goed aangekleed; mooi in stijl! De bedden sliepen heerlijk en het ontbijt was vers en volledig. De badkamer was overigens ook schoon. Kortom, er ontbrak niets.

Datum van verblijf: februari 2020
Sightseer26670906137, Eigenaar van Hotel Fevery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2020

Heel fijn te lezen dat alles naar wens was!

Beoordeeld op 15 augustus 2019

2 nachten verbleven wij in het Fevery Hotel in Brugge. Het is 10 minuten lopen vanaf de markt, we hebben vooraf een parkeerplek gereserveerd en bij aankomt kregen we een uitleg over de stad met een plattegrond van de gastvrije en vriendelijke eigenaar! Hotelkamer schoon en netjes en het ontbijt is ook prima! Prettig verblijf gehad bij dit hotel, zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Fevery, Eigenaar van Hotel Fevery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2019

Hartelijk dank, vergeet niet om via onze eigen website te reserveren! U krijgt een directe korting van 5% tot 20% afhankelijk van het aantal nachten dat u bij ons boekt.

Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Gewoon een prima, kleinschalig en goed gerund stadshotel.Wij apprecieerden vooral het vroege incheck-uur,de veilige parking voor de wagen en de nabijheid van het stadscentrum. Prima discrete service...meer moet het niet zijn. Ik raad het hotel zeker aan voor een leuk verblijf in Brugge, ook dank aan de eigenaar voor de restauranttips.

Datum van verblijf: april 2019
Fevery, Eigenaar van Hotel Fevery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2019

Dank u wel en fijn Pasen!
Vergeet niet om rechtstreeks op de website van het hotel te boeken voor de beste tarieven.

Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hebben het heerlijk gehad in dit geweldig gastvrije hotel. Altijd bereid om te helpen met advies. Alles is er, fietsen huren , goed advies tav hotels en kroegen in de buurt. Top hotel!!! Lekkere biertjes, super ontbijt!

Datum van verblijf: oktober 2018
Fevery, Eigenaar van Hotel Fevery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

wat leuk te lezen dat alles naar wens was!
vergeet niet op onze eigen site de prijs te vergelijken tov de bookings en andere

Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

Samen met vrienden 2 nachten verbleven in de 'familiekamer'. Vriendelijk ontvangst met uitleg over de stad. Gelukkig was er nog een plekje vrij in de parkeergarage. Tip: reserveer deze vooraf (€15 p.d)

De kamer was schoon. De ruime badkamer kan met 2 deuren afgesloten worden, waardoor het een perfecte kamer was voor ons als 2 stellen.
Het ontbijt is goed verzorgd, ruime keuze uit zoet en hartig beleg. Diverse broodjes en een gekookt ei.

Je loopt met 10 minuutjes zo naar het plein voor de Belfort toren. Naar de andere kant van het historische centrum is een minuut of 35 (bij veel toeristen wat langer )

Prijs/kwaliteit verhouding is top!

Datum van verblijf: oktober 2018
Fevery, Eigenaar van Hotel Fevery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Heel hartelijk bedankt voor jullie verblijf. Onze familiekamer is inderdaad ideaal voor zowel families als vrienden.
Vergeet niet om rechtstreeks te boeken met de kortingscode!