Beoordeeld op 7 april 2018

Geen trendy hotel , maar wel een hotel waar je nog met open armen ontvangen wordt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig . Het ontbijt is gedeeltelijk in buffetvorm ,geen overweldigde massa , maar voor elk wat wils en weer een topservice van de uitbaters

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Fevery, Owner van Hotel Fevery, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Dank u wel voor de fijne beoordeling en de leuke foto's!
Vergeet niet de volgende keer FEVERY als kortingskode te gebruiken op onze website voor de beste prijs.
groetjes
Paul

Beoordeeld op 29 januari 2018 via mobiele applicatie

Voor een weekend verbleven bij het hotel. Zeer vriendelijk ontvangst van de gastheer en uitleg gekregen over de bezienswaardigheden in de stad. Daarna onze bagage naar onze kamer gebracht. Wij hadden de optie erbij genomen om de auto in een garagebox te stallen voor het weekend, en dat is zeker een aanrader. Het ontbijt is keurig geregeld, en je wordt zelfs aan de tafel bediend. Kamer is schoon en badkamer ziet er als nieuw uit. Zelfs een usb stopcontact naast het bed en wifi overal in het hotel. Hotel is gelegen aan een rustige straat, maar wel op 10 minuten loopafstand tot de grote markt. Zeker een aanrader dit hotel!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Fevery, Owner van Hotel Fevery, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Wat fijn om te lezen dat jullie het naar jullie zin hadden!
vergeet niet de volgende keer op onze site te boeken met code FEVERY om de beste prijs boeken

Beoordeeld op 29 januari 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is klein en zeer huiselijk. Het zeer vriendelijke personeel/zaakvoerder doet er alles aan om je thuis te laten voelen. Gelegen in een rustige straat maar op wandelafstand van de markt. Topper!!!!

Beoordeeld op 27 januari 2018 via mobiele applicatie

Allereerst: kon toevallig auto voor deur parkeren ( mazzel) Zeer vriendelijke ontvangst. Ziet er heel gezellig uit, maar dat is kwestie van smaak . Alles heel schoon, mooie kamer, ontbijt top,aanrader

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Fevery, Owner van Hotel Fevery, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 januari 2018

Superleuk dat jullie enkele foto's hebben gepost!
Bedankt voor de top beoordeling en tot binnenkort.
groetjes
Paul

Beoordeeld op 9 augustus 2017

Wij hebben Hotel Fevery geboekt omdat de recensies zo goed waren. We zochten een hotel voor een lang weekend (twee overnachtingen) in het centrum met een parkeerplaats en een goed ontbijt. Nou. We waren niet teleurgesteld! Allereerst is de gastheer Paul erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is schoon en zeer proper. De bedden zijn heel erg comfortabel en het hotel ligt op een zeer rustige straat net buiten het centrum dus ook geen geluidsoverlast. We hadden een parkeerbox voor ons gereserveerd wat perfect was. Binnen 10 minuten stonden we op de Grote Markt. Het ontbijt was zeer vers; ruim assortiment; echt vers fruit; verse eieren en zondags croissants. Er was helemaal niets wat ik zou veranderen. We gaan zeker een keertje terug. Bedankt Paul!

Kamertip: Elke kamer was een goede kamer.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner