Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 139
TravelocityUS$ 139
Orbitz.comUS$ 139
Trip.comUS$ 138
FindHotelUS$ 139
TripadvisorUS$ 139
Beoordeeld op 14 oktober 2020

zalig korte stay-over in dit mooie historisch pand waar je je opnieuw in de 17de eeuw waant. ideaal op een wandelafstand van de Grote Markt en met een handige parkeergarage op enkele tientallen meter wandelen. De gastheer vervult zijn taak met passie voor het vak en met slechts één oog voor doel : een tevreden klant.
Ook het rijkelijk opgediende ontbijt verdient zeker een vermelding.
Welnu, mission accomplished !! Wij keren zeker terug !!

Datum van verblijf: oktober 2020
Hans De Roeck, Propriétaire van Hotel Lucca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2020

Hartelijke dank voor uw bijzonder mooie commentaren !
Het was voor ons uitermate aangenaam om jullie bij ons te mogen ontvangen. Jullie waren boeiende gasten en wij hopen van harte jullie in de toekomst opnieuw bij ons te mogen ontvangen.
Ondertussen wens ik jullie en jullie dierbaren alle veiilgheid toe.

Hartelijk,

Beoordeeld op 3 november 2019

Warm onthaal en direct zeer goede tips omtrent eten en drinken. Ptima bedden en ruime kamers. Goed ontbijtbuffet! Als je slaapt aan de kant van de straat, heb je wel enige last van de auto's die soms door de straat rijden. Maar al met al een heel prettig weekend gehad hier. We komen zeker eens terug!

Datum van verblijf: november 2019
Resort61520566186, Propriétaire van Hotel Lucca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2019

Dank u wel voor uw mooie commentaren en dank dat jullie onze gasten waren !
Wij kijken ernaar uit jullie in de toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.
Fijne Feestdagen op het einde van het jaar en een schitterend begin voor 2020.

Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Onze kinderen waren verrast door de charme van het hotel. Wij vooral door de ligging en de vriendelijke welkom. Ontbijt was heel correct, kamer met extra bed was ruim en clean. Parking best te reserveren op voorhand. Dit hadden we gemist.

Datum van verblijf: juni 2019
Resort61520566186, Propriétaire van Hotel Lucca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2019

Hartelijke dank voor uw mooie feed back !
Dank dat we de kans kregen jullie als gasten bij ons te mogen ontvangen. Wij zijn bijzonder verheugd dat jullie fijne herinneringen aan jullie verblijf te Brugge hebben en hopen jullie in de toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 22 mei 2019 via mobiele applicatie

Voor 94 euro inclusief ontbijt is dit echt een tophotel. Je parkeert je auto bij de biekorf en je loopt een minuutje naar je hotel. Uiterst vriendelijke ontvangst van de meneer achter de receptie die je een plattegrond mee geeft en wetenswaardigheden deelt over het hotel. De sfeer is geweldig met allerlei details. De kamers zijn niet ruim maar het bed slaapt prima en de badkamer is groot genoeg. Vijf minuten lopen naar de markt. Het ontbijt is fantastisch met vers fruit en heerlijke broodjes. Alleen dat is al een aanrader. Als je een slechte slaper bent moet je vooral een rustige kamer nemen anders heb je wel last van het verkeer. Prima deal zeker boeken!

Datum van verblijf: mei 2019
Resort61520566186, Propriétaire van Hotel Lucca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Dank u wel voor uw appreciatie !
Het was een plezier voor ons jullie als gast te mogen ontvangen. Wij kijken ernaar uit jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 januari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in het historische centrum van Brugge. De kamers zijn schoon, ruim en mooi. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was eveneens prima. Het hotel blijkt vroeger het Italiaanse consulaat te zijn geweest en is in de 18e eeuw gebouwd. De kamers zijn in deze tijdsgeest ingericht wat ook weer goed past bij het Historische centrum van Brugge. Als we nog een keer naar Brugge gaan dan verblijven we hier sowieso weer!

Datum van verblijf: januari 2019
Resort61520566186, Propriétaire van Hotel Lucca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2019

Hartelijke dank voor uw mooi bericht !
Wij zijn jullie dankbaar dat wij de kans hadden jullie te mogen verwelkomen gedurende jullie verblijf te Brugge en hopen van harte jullie in de toekomst opnieuw bij ons te mogen ontvangen !