Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Onze kinderen waren verrast door de charme van het hotel. Wij vooral door de ligging en de vriendelijke welkom. Ontbijt was heel correct, kamer met extra bed was ruim en clean. Parking best te reserveren op voorhand. Dit hadden we gemist.

Datum van verblijf: juni 2019
Resort61520566186, Propriétaire van Hotel Lucca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2019

Hartelijke dank voor uw mooie feed back !
Dank dat we de kans kregen jullie als gasten bij ons te mogen ontvangen. Wij zijn bijzonder verheugd dat jullie fijne herinneringen aan jullie verblijf te Brugge hebben en hopen jullie in de toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 22 mei 2019 via mobiele applicatie

Voor 94 euro inclusief ontbijt is dit echt een tophotel. Je parkeert je auto bij de biekorf en je loopt een minuutje naar je hotel. Uiterst vriendelijke ontvangst van de meneer achter de receptie die je een plattegrond mee geeft en wetenswaardigheden deelt over het hotel. De sfeer is geweldig met allerlei details. De kamers zijn niet ruim maar het bed slaapt prima en de badkamer is groot genoeg. Vijf minuten lopen naar de markt. Het ontbijt is fantastisch met vers fruit en heerlijke broodjes. Alleen dat is al een aanrader. Als je een slechte slaper bent moet je vooral een rustige kamer nemen anders heb je wel last van het verkeer. Prima deal zeker boeken!

Datum van verblijf: mei 2019
Resort61520566186, Propriétaire van Hotel Lucca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Dank u wel voor uw appreciatie !
Het was een plezier voor ons jullie als gast te mogen ontvangen. Wij kijken ernaar uit jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 januari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in het historische centrum van Brugge. De kamers zijn schoon, ruim en mooi. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was eveneens prima. Het hotel blijkt vroeger het Italiaanse consulaat te zijn geweest en is in de 18e eeuw gebouwd. De kamers zijn in deze tijdsgeest ingericht wat ook weer goed past bij het Historische centrum van Brugge. Als we nog een keer naar Brugge gaan dan verblijven we hier sowieso weer!

Datum van verblijf: januari 2019
Resort61520566186, Propriétaire van Hotel Lucca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2019

Hartelijke dank voor uw mooi bericht !
Wij zijn jullie dankbaar dat wij de kans hadden jullie te mogen verwelkomen gedurende jullie verblijf te Brugge en hopen van harte jullie in de toekomst opnieuw bij ons te mogen ontvangen !

Beoordeeld op 14 juli 2018

Locatie top. Service top. Mooie kamer met uitzicht op de Naaldenstraat. Onze fietsen mochten in de garage. Ontbijt in een historische ruimte, aanbod goed voor een 3 sterrenhotel. Vriendelijke ontvangst.
"Mindere zaken" waren puur details: een moderne stoel tussen het oude interieur, (moderne) beeldjes van papegaaien tussen oude spullen in de vitrine. Met een beter matras kan de kamerprijs omhoog maar nogmaals, een detail.

Kamertip: Kamer 17, voorkant. Uitzicht op een mooi gebouw, prachtig in zo'n stad.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt op nog geen 5 minuten lopen van het centrum van Brugge. Het hotel is in een middeleeuwse stijl, wat erg sfeervol over komt. Bedden zijn goed en de badkamer was relatief nieuw. Het ontbijt is heel knus, niet super uitgebreid maar dat was voor ons niet storend. Prima hotel om Brugge te verkennen.

Datum van verblijf: december 2017