Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Tijdens ons weekend in Brugge hebben wij verbleven in dit mooie pand. Erg sfeervol in de oude Italiaanse stijl. De hosts zijn twee zeer vriendelijke mensen. Bij aankomst kregen we een plattegrond van het historisch centrum met een aantekening van alles wat de moeite waard was om te zien. Erg handig!

Ook het ontbijt was goed geregeld. Een assortiment aan broodjes en verse koffie zorgde voor een goed begin van de dag.

De ligging van het hotel is vlakbij het centrum. Het is vrij gehorig, maar daar hebben wij geen last van gehad.

Het enige "probleem" waar wij tegenaan zijn gelopen was dat we geen parkeerplaats bij het hotel konden vinden. De nabijgelegen parkeergarage was vol en ook de straten waren vol. We hebben de auto geparkeerd in een garage aan de andere kant van het centrum en hebben een stuk gelopen met onze bagage.

Kamer: goed voor ons doel (slapen, en verder niets).
Personeel: vriendelijk en behulpzaam
Ligging: nabij het historisch stadscentrum

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 28 december 2013

Het hotel is gelegen in een oud gebouw met veel charme in het centrum van Brugge. De kamers zijn voorzien van alle comfort, niet luxe maar wel heel aangenaam. De bedden zijn heel comfortabel. Vriendelijke ontvangst en lekker ontbijt. Wij waren aangenaam verrast!

Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 10 juni 2013

Vierpersoonskamer geboekt, was ruim genoeg en had een mooie sfeer. Het hotel is een oud gebouw, met de charmes van krakende houten vloeren en piepende deuren erbij. De badkamer was goed opgeknapt, heerlijke douche. We zijn zeer gastvrij ontvangen. Ontbijt is niet heel uitgebreid, maar ruim voldoende. Enig nadeel is dat de kamer niet is schoongemaakt, wel schone handdoeken gekregen. Overigens was het toilet op de gang niet erg schoon.
Locatie is top, en de prijs hierbij fantastisch.

Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 10 juni 2013

Wij waren in hotel Lucca met 4 meiden voor een meiden weekend. De kamer was ruim en het is een fantastisch pand, de krakende vloeren passen daar helemaal bij. Het ontbijt is simpel maar dat kan ook niet anders voor deze prijs. Het is gelegen midden in stad en alles is op loopafstand. Het is wat moeilijker te bereiken met de auto vanwege de eenrichting straatjes. Parkeren kun je het beste bij parkeergarage: Biekorf.

Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 16 oktober 2011

Mooi gebouw, maar van binnen verlopen kamers, gordijn ontbrak bij een van de ramen, , douche en wc slechts met een harmonicaschuif van kamer gescheiden, bedlampjes kapot. Echt een gammele bedoening. Ze komen er mee weg omdat er zo waanzinnig veel vraag is naar kamers in Brugge.

Datum van verblijf: oktober 2011