Vio.com
Beoordeeld op 9 november 2023

Hartelijk ontvangen door Marc. Kamer aan de waterzijde was prima, het ontbijt heerlijk en heel gevarieerd. Je werd nog eens ouderwets bediend. Inderdaad weer eens een andere ervaring dan een verblijf in een mastodont, zoals Marc de massahotels noemt. We komen graag terug!

Datum van verblijf: november 2023
Marc Bossu, Propriétaire van Hotel Ter Duinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2023

Beste gasten.
De corona pedriode verbood ons om een buffet uit te stallen.
Sinds dan begonnen we met het bedienen van onze gasten.
En... ongelooflijk...wat een voltreffer.
In onze ontbijtzaal is het geen kick and rush meer om van alles bij te halen.
Het wordt U netjes aan Uw tafel gebracht. Tijd dus om wat te praten met elkaar en ook meer
tijd om volop te genieten van onze mooie ontbijtzaal en het lekkere ontbijt.
Misschien tot de volgende keer.
Marc en Lieve.

Beoordeeld op 1 augustus 2023 via mobiele applicatie

Klein charmant hotel op een mooie locatie aan het water. Rustig gelegen en toch dichtbij het centrum. Mooi herenhuis, gezellig ingericht. Vriendelijke eigenaars, behulpzaam ook. Lekker ontbijt met verse producten. Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 11 april 2023

Vanaf het moment dat we een voet binnen het hotel zette voelde we ons al thuis.
De gastheer was zeer vriendelijk en stelde ons op het ons gemak door adviezen te geven in de buurt aan de hand van onze ervaringen van Brugge, onze wensen voor het ontbijt op te nemen en ons de weg te wijzen naar onze kamer. De kamer is prachtig en van alle gemakken voor zien, een zacht bed, een ruime badkamer met ruime douche en genoeg ruimte om al je spullen kwijt te kunnen.

De rust in het hotel is ongelofelijk ondanks de weg langs het hotel merk je hier helemaal niks van, een goede nachtrust is daardoor bijna gegarandeerd in onze ogen.

Het ontbijt is perfect niet te veel maar ook zeker niet te weinig, je ook niet te lopen want het ontbijt wordt voor je neergezet. Een leuk detail is de klassieke aankleding en op de achtergrond de zachte klassieke muziek waardoor het plaatje compleet is.

We hebben in volle teugen genoten ons verblijf in dit hotel en als we nog ooit teruggaan naar Brugge dan komen we ook weer zeker terug in Hotel ter Duinen.

Datum van verblijf: april 2023
Marc Bossu, Propriétaire van Hotel Ter Duinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2023

Beste Klanten,
Alktijd leuk om te lezen dat U ons charmehotel een echte aanrader vindt en dat
U met volle teugen genoten heeft.
Op naar de volgende keer ?
Mvg

Beoordeeld op 6 april 2023

Een charmant hotel aan de rand van het centrum van Brugge, waar gastvrijheid nog hoog in het Vaandel staat. Het (familie) hotel wordt met veel passie gerund door Marc en Lieve, en zij doen er alles aan om het je zoveel mogelijk naar de zin te maken. De kamer, gelegen aan de achterkant v/h hotel was, prima; goede bedden, rustig, een ruime en nette badkamer met het lekkere 'dikke handdoeken' gevoel. Het heerlijke ontbijt wordt in een sfeervolle en knusse ruimte aan tafel geserveerd.
Kortom, een aanrader!

Datum van verblijf: april 2023
Marc Bossu, Propriétaire van Hotel Ter Duinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2023

Beste gasten,
Altijd leuk als U ons adresje aanraadt.
Zelfs na 40 jaar proberen we elke dag opnieuw ons beste beentje voor te zetten.
Als als de gast dan aangeeft dat dit gelukt is dan geeft dit extra steun om op
de ingeslagen weg verder te gaan.
Tot ziens.

Beoordeeld op 13 maart 2023

Charmant hotel. Gastvrij onthaal. Kamers met alle nodige comfort. Persoonlijke, sterk op de klant gerichte en betrokken aanpak. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader ! Robby.

Datum van verblijf: maart 2023
Marc Bossu, Propriétaire van Hotel Ter Duinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2023

Beste Klanten.
Best leuk om te lezen dat U ons hotel een aanrader vindt.
We proberen ons beste voetje vooruit te zetten bij elke klant en het is prettig om te lezen dat dit
dan ook geapprecieerd wordt.
Misschien tot ziens in het mooie Brugge.