Beoordeeld op 2 augustus 2020

Zopas enkele dagen Brugge en omstreken bezocht.
Het verblijf in hotel "Ter Duinen" was TOP, zowel ontvangst, locatie, netheid en ontbijt..
Wanneer wij nog naar Brugge komen, weten wij alvast waar te overnachten.

Dirk en Marie Roos Deboeck- Moernaut

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 13 juli 2020

Eigenaren hebben van gastvrijheid en hospitality een ware kunst gemaakt. Kamers zijn proper, ruim en rustig gelegen. Ontbijt is zeer uitgebreid met verse producten. Hotel is zeer centraal gelegen. Centrum Brugge is makkelijk te voet bereikbaar. De auto kan worden geparkeerd op een steenworp afstand van het hotel. Voor elke auto een eigen veilig afgesloten parkeerbox.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 10 november 2019

In dit rustig hotel dicht bij het centrum is het heerlijk om te logeren. Vanaf het onthaal tot het uitchecken stond iedereen ons met raad en daad bij. We genoten ook van een heerlijk ontbijt, een aanrader!!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2019

Gezellig hotel vriendelijke gastheerschap, schoon, rustig, uitmuntend ontbijt, alles heerlijk vers. Auto kon tegen betaling in een garagebox geparkeerd worden. Mooie kamer met uitzicht over t kanaal. Sliepen met 3 volwassenen op een kamer maar voldoende ruimte. Komen zeker terug!!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Tijdens onze stedentrip in Brugge verbleven we in Hotel ter Duinen. Een prachtig hotel aan de grachten van Brugge. We hebben erg genoten van ons verblijf in een mooie kamer uitkijkend op de grachten, een schone kamer, een fijn bed en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. De eigenaar van het hotel verwelkomd je elke ochtend om je vervolgens een tafel te wijzen in de ontbijtzaal, de eigenaresse brengt je een glaasje vers geperste jus d'orange en ze helpen je graag bij het ontdekken van de mooie stad Brugge. Een pluspunt is de garage die je bij kan boeken, deze is een straatje verder maar het is een garagebox waar je zelf een sleutel van hebt waar je auto veilig, overdekt en beschermd staat. Het hotel is op perfecte loopafstand naar de stad toe, zo'n 10 minuutjes, en het is totaal geen straf om naar de stad te lopen langs de mooie gebouwen.
We raden dit hotel zeker aan.

Datum van verblijf: oktober 2019