Beoordeeld op 20 oktober 2019

Gezellig hotel vriendelijke gastheerschap, schoon, rustig, uitmuntend ontbijt, alles heerlijk vers. Auto kon tegen betaling in een garagebox geparkeerd worden. Mooie kamer met uitzicht over t kanaal. Sliepen met 3 volwassenen op een kamer maar voldoende ruimte. Komen zeker terug!!

Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Tijdens onze stedentrip in Brugge verbleven we in Hotel ter Duinen. Een prachtig hotel aan de grachten van Brugge. We hebben erg genoten van ons verblijf in een mooie kamer uitkijkend op de grachten, een schone kamer, een fijn bed en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. De eigenaar van het hotel verwelkomd je elke ochtend om je vervolgens een tafel te wijzen in de ontbijtzaal, de eigenaresse brengt je een glaasje vers geperste jus d'orange en ze helpen je graag bij het ontdekken van de mooie stad Brugge. Een pluspunt is de garage die je bij kan boeken, deze is een straatje verder maar het is een garagebox waar je zelf een sleutel van hebt waar je auto veilig, overdekt en beschermd staat. Het hotel is op perfecte loopafstand naar de stad toe, zo'n 10 minuutjes, en het is totaal geen straf om naar de stad te lopen langs de mooie gebouwen.
We raden dit hotel zeker aan.

Beoordeeld op 16 oktober 2019

Klein, rustig en aangenaam hotel op 15 min wandelen van de Grote Markt

Uitstekende service - hartelijke ontvangst

Verzorgde kamers - Groot kingsize bed met uitstekend matras

We hadden een kamer met uitzicht op de gracht - Heel goede isolatie, wat nodig is.

Gratis WIFI

Mooi onderhouden badkamer - bad en douche - met essentieel toebehoren.
Het ontbijt wordt geserveerd in mooie, grote ruimte volgens de buffet formule. Het bestaat vers geperst sinaasappelsap (wordt persoonlijk aangeboden), vleeswaren, kaas, ed. Een gekookt eitje wordt speciaal gemaakt.
Een gereserveerde parkeerplaats is aan te raden.

Beoordeeld op 29 juli 2019

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw perfecte kamer schoon en goed bed. Airco aanwezig. Het ontbijt was zeer goed alles voldoende aanwezig en constant aangevuld een echte aanrader als je een weekend Brugge bezoekt of gewoon op vakantie bent. Absoluut geen last van verkeersgeluid e.d.

Kamertip: voorzijde heeft mooi uitzicht
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Een zeer vriendelijk en warm onthaal. We werden verwend met een heerlijke ontbijtbuffet. Niet onbelangrijk, gratis wifi op kamer ;-)... Gastvrouw en gastheer waren heel vriendelijk, we voelden ons direct welkom. Hier komen we zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2019