Beoordeeld op 4 januari 2019 via mobiele applicatie

Top hotel. Zeker een aanrader. Ook bij late aankomst. En ontbijt is heel gevarieerd. Komen zeker terug. Vriendelijke uitbaters. Prijsvriendelijk.
Parking voor de deur. Gemakkelijk bereikbaar en kortbij centrum. Verzorgd kamer.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 december 2018

Met 2 echtparen tijdens de kerstdagen is ons zeer goed bevallen. Het is een knus en gezellig ingericht Hotel. De kamers en de bedden zijn goed en netjes. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. De Heer Bossu besteedt uitgebreid aandacht aan zijn gasten. Hij geeft uitstekende tips over Brugge en omgeving. Het ontbijt was voortreffelijk en uitgebreid. Mevr. Bossu van den Heuvel is vooral tijdens het ontbijt een uitstekende gastvrouw.
Dit Hotel kunnen wij van harte aanbevelen zeker gezien de zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Beoordeeld op 23 december 2018

Een echte aanrader. Vriendelijke ontvangst, info over Brugge, nette kamer, verzorgd ontbijt, ideale parkeergelegenheid en op een 10 minuten wandelafstand van het centrum! Wat wil je nog meer? Mochten ze goedweergarantie kunnen geven zouden ze het ook doen denk ik! Top!

Beoordeeld op 10 december 2018

Nette schone kamer en badkamer.
Erg vriendelijk personeel.
Ligt in een rustig omgeving op 10 minuten lopen van het centrum.
Ontbijt is ook echt super.
Kortom echt een aanrader om in dit gezellige huiselijke hotel te verblijven.
Je bent hier geen nummer maar echt een gast waar goed voor gezorgd wordt.

Kamertip: rustige omgeving
Beoordeeld op 2 december 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk weekend Brugge gehad waarbij we verbleven in het uitstekende hotel ter duinen. Het hotel heeft oog voor haar gasten, kamer was uitstekend en het ontbijt was ruim voldoende en goed georganiseerd. Aanrader